Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 1 maart 2013

Diary: #5

Ik heb jullie veel Diary's beloofd. Dus hier heb ik er nog eentje! Deze is van begin februari tot nu. Ik heb alleen de foto's van mij skivakantie erbuiten gehouden, zodat die straks in een apart artikel komen!
 
We gingen op excursie met Tekenen naar Den Haag. Het was vroeg voor ons, maar wij zijn altijd heeel gezellig 's ochtends. Anita en ik hielden elkaar wel wakker!

We hadden het ook heel erg naar ons zin in het museum. Dat kon je ook echt wel zien!

We moesten dingen natekenen, maar we stonden wel op een grappige manier op de vensterbank geleund, haha. Dus we moesten er eventjes een foto van maken!
 
Na onze avontuurtjes in de musea, moesten we toch even lekker gaan lunchen ergens. Een Starbucks Frappuccino en een heerlijke Panini gingen er wel in!

Mijn skibril passen voor de skivakantie. Stond ie me niet geweldig?

Als we die vrijdag op school kwamen met onze vreselijke, felgekleurde, oranje sweaters voor de skivakantie, kregen we een Oostenrijkse lunch met warme chocolademelk. Nou, daar zeggen wij geen nee tegen. Na een dag voor schut te hebben gelopen met die oranje sweaters kregen we iets wat op pannenkoeken leek. Aangezien ik pannenkoeken niet lekker vind, heb ik ze maar weggegeven, haha.
 
Wij zagen er zo niet-opvallend uit!

& toen liep ik de Kruidvat binnen. Nooit doen als je geen geld mag uitgeven van jezelf! Nooit doen! Ik ben overigens wel blij met de producten, hoor!


Lieve Tessa was 18 jaartjes geworden! Ik kwam langs, maar de foto's konden niet heel serieus blijven, haha. We moeten toch wat als je volwassen bent?

's Avonds ging ik lekker naar de McDonalds. Alweer! Ik eet nooit McDonalds, maar deze maand ben ik er gewoon 2 keer geweest!

Een nieuwe app gevonden, genaamd 'Gratitude'. Hier schrijf je op waar je dankbaar voor bent en wat je leuk vond om te doen die dag! Erg grappig en leuk om te doen!

Ohyeah, het was zover! Ik moest alleen nog heel veel doen, zoals tassen inpakken! Ik vertrok gelukkig pas om 17:00, dus ik had nog wel wat tijd!

Maar in plaats van stressen en alles bij elkaar zoeken om die koffer zo vol mogelijk te gooien, zat ik op de stoel in de huiskamer. Niks te doen.

Na mijn skivakantie was het meteen weer hard aan de bak voor mij. Ik had geen dagje voor mezelf, want school begon weer. 's Avonds moest ik weer dansen en daarna zijn we snel naar de Appie gerend om wat lekkers te halen. Lekker een avondje relaxen met Esther.

Dinsdagavond moest ik oppassen op mijn buurkindjes. Kim wilde graag even op de foto. Ik was zelf ook niet helemaal wakker, dus ik ben samen met ze gaan slapen, haha.
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive