Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 3 maart 2013

Diary: #6 Skivakantie!

Vandaag dan eindelijk mijn Diary over mijn skivakantie! Precies een week geleden kwam ik terug van mijn Skivakantie in Oostenrijk (Zederhaus). Het was een geweldige week! Ik heb er een aantal foto's gemaakt, dus kijk gezellig mee!
 
We vertrokken die maandag om 17:30 in de bus naar Oostenrijk. Het werd een lange rit, want we zouden de volgende ochtend om 08:30 pas aankomen. We stopten 3 keer onderweg en dat was om de meest bizarre tijden. 10:00, 13:00 en 16:00. Slapen ging ook niet helemaal en ik heb dan ook maar een half uurtje geslapen in de hele busreis. Dus de volgende dag waren we wel een beetje moe.

We begonnen met het kinderbergje waar ik, samen met een paar anderen, les zou krijgen. Ik had nog nooit op ski's gestaan! Ik gleed zelfs al van mijn kont de berg af, voordat ik mijn ski's aan had. Ik had op dat moment echt al zoiets van: dit gaat niks worden! Dit wordt een week van niks...

Na een klein beetje oefenen gingen we lunchen. We hadden er ook zoveel zin in nog... We waren doodmoe en het skiën wilde ook niet lukken!
 
Later die dag gingen we wel van een hogere berg af en dat ging wel redelijk goed! Ik kwam die berg af met twee keer vallen. Ik had enkel wel grote trauma's met de sleepliften. Ik zit altijd in de knoop of leun te ver naar achter. Niks voor mij die dingen... Daar ben ik gewoon te lomp voor!

De volgende ochtend gingen we weer op weg naar de piste. De standaardprocedure op de dag was: om 07:00 op staan, 08:00 aan het ontbijt en om 09:00 vertrekken naar de piste, waar we bleven tot 17:00.
 
Het skiën ging wel beter en ik ben die dag echt als een speer gegaan. Ik groeide echt helemaal boven mezelf uit en heb op die dag zelfs een rode piste gedaan! Ik was zo trots op mezelf! Het was de tweede dag dat ik aan het skiën was in mijn hele leven en ik deed het gewoon goed en had het onder de knie! Vanaf dat moment werd skiën ook gewoon echt leuk!

Even snel lunchen met een Apfelstrüdel. Het was heerlijk, maar ik werd wel snel misselijk, haha.
 
De pauze ging mij niet snel genoeg en ben lekker met een paar vrienden zelfstandig gaan skiën, waar ik lekker gas erin kon gooien en als een speer iedereen inhaalde. Wat een heerlijk gevoel!


We gingen daarna naar nog een rode piste waar we heerlijk vanaf gingen. Er waren wel flink wat obstakels en ben die rit aardig bang geweest. Er zaten een paar ontzettend steile stukken tussen en ik zag voor mijn neus twee meisje hard vallen en naar beneden glijden. Ik heb het gelukkig wel gehaald!
 
Die avond hebben we nog als opdracht een Harlem Shake gemaakt. Dat was een opdracht van de 'Spel-meester', haha. Ik heb echt heel hard gelachen toen we door die bedden heen zakten!
 
De volgende dag kregen we een andere skilerares die ons weer meenam naar een andere piste. Tijd voor een nieuwe uitdaging en ook die ging heel goed!

Daarna was het tijd voor de lunch met warme chocolademelk! Yummie! Behalve de slagroom dan. Jammer dat ze er niks van suiker bij gooien of iets wat wel smaak heeft!

De uitzichten waren toch zo mooi! Bovenop al die pistes!
 
Aan het eind van de dag mochten we zelf skiën en daar hebben we flink gebruik van gemaakt. Veel blauwe pistes gedaan waar je heerlijk overheen kon glijden! Het gaf echt een vrij gevoel. Alsof niemand je iets kan maken!

Met lieve Ellen in de lift. Een zitlift om wel te zijn, want die sleepliften doe ik het liefst nooit meer!

 
Donderdagavond gingen we uit met onze groep. Het was druk, maar wel erg gezellig! Het was ook heerlijk om even wat anders te doen dan enkel die piste. Lekker meezingen met die vreselijke muziek, gek doen en overal schijt aan hebben. Heerlijk!
 
De volgende dag gingen we gewoon weer lekker naar de piste en terug.

's Avonds kregen we elke keer diner in het hotelletje waar we zaten. Nou ja... Hotel... Zo kon je het niet helemaal noemen, want het was krakkemikkig van hier tot Tokyo! Maar het was te doen. We hebben het allemaal overleefd. We kregen als avondeten elke keer wel veel ongezonde dingen. Een soepje vooraf, een hoofdgerecht en een toetje. De soepen waren gewoon bouillon met iets er doorheen. Op zich was dat goed te eten, maar op de enalaatste dag kregen we bouillon met pannenkoeken! Dat had ik dus nog nooit gegeten! Maar ik vond het wel te doen, haha.

We mochten vrij skiën de laatste dag en we hebben veel bospaadjes gedaan. Dat was zo gezellig en fijn! Ondertussen lekker zingen en praten. Heerlijk! Jammer dat het toen alweer de laatste dag was.

Die avond hebben we nog lekker met z'n allen zitten kaarten en gingen daarna weg.
 
Deze week was geweldig! Ik heb zo genoten en ik had er zo nog een paar weken kunnen blijven. Lekker verder leren skiën! Ik ben thuisgekomen met flinke blauwe plekken! Mijn hele benen zijn van boven tot onder blauw. Spierpijn was ook aanwezig, maar de moeheid was toch wel het ergste. Een uur nadat ik in Nederland aan was gekomen, zat ik op een verjaardag bij mijn opa! Hoe goed doe ik dat!? Maar het was het allemaal waard! Volgende keer weer!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive