Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 28 februari 2013

Diary: #4

Door de drukte loop ik een beetje achter met mijn diary's. Ik heb de afgelopen maand ontzettend veel foto's gemaakt en wil jullie die niet onthouden! Daarom komen er deze week meerdere Diary's online! Hopelijk vinden jullie ze leuk! Vandaag heb ik een deel van mijn foto's van eind januari, begin februari!
 
Wachten op de bus naar huis. Het openbaar vervoer was een hel! Alles had vertraging en mijn bus had zelfs 31 minuten vertraging! Terwijl het van mijn school tot aan mijn huis maar vijf minuutjes met de bus is. Ik had volgens mij beter kunnen gaan lopen.

Ik had bij de Kruidvat een kalender samengesteld en hij was eindelijk in de winkel gearriveerd. Ik ben hem meteen gaan halen en ik vind hem zo ontzettend leuk. Ik heb er allemaal foto's in gedaan van 2012. Zo blijf ik terugdenken aan die mooie herinneringen!

Vreselijke tijden in het weekend! Ik hou van uitslapen, maar heb nooit de tijd om dat te doen. Dit zijn mijn normale tijden in het weekend. Doordeweeks moet ik nog vroeger mijn bed uit. Eigenlijk is het niet heel erg raar dat ik met onzettend grote wallen onder mijn ogen rondloop!

Een optreden op school voor de Open Avond. Het was wel leuk om te doen, maar ik had die tijd op dat moment beter kunnen besteden aan mijn toetsweek die ik op dat moment had!

Dit zijn onze standaar-tussenuren. Kaarten met alle leuke mensen die ook tussenuur hebben. Zo zitten we dan in drie groepjes te kaarten. Meestal spelen we Stressen of Meppen, soms ook wel eens Liegen of Pesten, maar dat komt weinig voor.

Een vriend van me maakt dit soort plaatjes en ik was zo eigenwijs om met Michiel een weddenschap aan te gaan over Wie Is De Mol. We waren allebei zo zeker van onze Mol, maar helaas... Dit plaatje zegt meer dan genoeg. Zijn Mol (Tim) ging die week erna uit en mijn Mol (Zarayda) ging er afgelopen week uit. Ik was er zo zeker van...

Nieuw dans-shirtje gekocht. Ik dans meestal in lekker loszittende kleding en dit was echt het perfecte topje. Daarbij was het ook lekker vrolijk.
 
We hadden die week nog een optreden op een andere school, maar we hadden de verkeerde tijd doorgekregen. Daardoor stonden we 3 uur te laat op die school en hoefden we niet meer op te treden. Tegenover die school zat een McDonalds, dus we trokken daarheen en gingen ons verdriet wegdrinken met een Milkshake!

Marley! Ik hou van haar! Ze is bijna heel mijn leven al een groot deel van ons gezin. Ze begint nu wel wat ouder te worden en een klein beetje dement, helaas. Ik hoop dat ze het nog een lange tijd volhoudt!

Nieuw ideetje om geld te sparen! Nou ja, dat dacht ik! Totdat ik geld nodig had en het er gewoon weer uithaalde. Slecht! Ik ga het binnenkort nog een keertje proberen!

Ik verveel me soms zo erg dat ik maar een beetje op de stoel ga zitten en aan niks ga zitten denken. Best slecht, want ik heb altijd zoveel te doen, maar gewoon geen zin!

Naar het theater met mijn moeder. We gingen naar 'De Bonbonfabriek'. Wat een fantastische en geniale voorstelling! Ik heb nog nooit zo hard gelachen en soms lag ik dan ook echt onder mijn stoel. Jon van Eerd, Karel Simons, Anouk van Nes en Johnny Kraaijkamp Jr.! Het perfecte kwartet voor een hilarische show!

Nadat de tandarts me had gemeld dat ik een perfect gebitje heb, vond ik dat ik dat mocht vieren met koffie! Iets wat niet zo heel goed is voor mijn 'perfecte' gebitje, maar dat zien we maar even door de vingers!
 
We hadden een nieuwe verslaving in het tussenuur gewonnen. Monopoly Junior! We waren fanatiek, joh! Jullie willen het voor de rest niet weten, denk ik. Denk aan huisjes en geld die over de tafel heen gingen en woede-aanvallen. Ohja, vergeet het vals spelen niet!
 
Broodje hamburger gegeten. Zo ontzettend slecht!

Hmm, jaa. Soms ga ik vreemde foto's van mezelf nemen, haha. Dat doe je als je 's avonds op de bank zit en kijkt naar een vreselijk autoprogramma van je vader!

Dit boek moet ik voor school lezen, maar ik kan niet begrijpen dat iemand dit boek voor zijn lol koopt en gaat lezen. Ik werd al gek op de 18e bladzijde. Nog steeds ben ik er niet doorheen!

Lekker Tapas eten met mijn lieve vriendinnetjes bij La Cubanita!
 
 
 
Ik hou zo van deze meisjes! De avond was ontzettend gezellig en we hebben elkaar nog beter leren kennen. Het eten was ook echt heel lekker. Alleen het personeel was nogal vreemd. Overdreven vrolijk en ze kwamen een beetje dom over.
 
Naderhand mochten we op de muur wat leuks schrijven. Daar maakte wij uitgebreid gebruik van!

Groot ontbijtje! Ik had toch zo'n honger!

Als lunch het maar even gecompenseerd met wat fruit. Ook op dat moment had ik veel honger! Dus het werden 3 kiwi's!
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive