Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 2 februari 2013

Movie Challenge Update - January

 
Begin deze maand was het ook wel het begin van 2013. Ik heb dan ook 2013 aangewezen om het jaar te zijn om een Challenge uit te voeren. Dat was dan ook de Movie Challenge! Ik moet in heel het jaar 2013 maar liefst 150 film kijken! Dat doe ik met gemak! Ik hoor het mezelf nog denken. Nu is januari al voorbij en ik heb maar liefst... 4 films gekeken. Ik schaam me dood! Hoe ga ik ooit aan de 150 films komen? Ach ja, ik heb nog 11 maanden! Ik laat jullie even weten welke films ik heb gekeken:
 
Pitch Perfect. -5 Januari.
Pitch Perfect was 'de' film waar iedereen zo ontzettend benieuwd naar was. Zo ook ik. Ik had ontzettend hoge verwachtingen van deze film, omdat ik ontzettend veel van zangfilms houd. Dus toen deze net in de bioscoop was en het toen alleen nog maar in Amsterdam draaide, heb ik hem gekeken op mijn computer. Gewoon puur omdat ik het niet laten kon. Nu moet ik heel eerlijk zijn dat ik de film voor mijn verwachtingen heel erg tegen vond vallen! Het was een fantastische film, daar niet van, maar het was toch net niet met het hoogtepuntje dat ik hoopte. De film krijgt toch wel een 8 van me.
 
Mean Girls 2. -9 Januari.
Mean Girls 2 heb ik al een keertje gezien, maar hij kwam op televisie. Ik moest hem gewoon nog een keertje kijken, want het is zo'n leuke film. Ja, ik ben een sucker voor van die hele erge girly films. Mean Girls 2 is een andere versie van Mean Girls zelf, maar toch ook een leuke film. En die Diego Boneta... die mag van mij van mij wel vaker een filmrol krijgen! Ik gaf Mean Girls 2 dan ook een 8.
 
The Tourist. -26 Januari.
Mijn moeder heeft een opnameapparaat. Dat opnameapparaat is haar leven. Ze wil alles kijken op televisie en het liefst allemaal tegelijk, maar dat gaat natuurlijk niet. Dus elke avond neemt ze van alles op en kijkt het later terug. Zo was dat ook met The Tourist. Aangezien ik ziek was en toch niet veel beters te doen had, keek ik deze film mee. Ik snapte aan het begin echt de ballen van de film en ik vond het niet eens ontzettend leuk, maar het einde was dan wel weer heel leuk. Ik geef deze film dan een 6,3, maar het einde heeft het naar dit cijfer gemaakt.
 
The Sorcerer's Apprentice. -28 Januari.
The Sorcerer's Apprentice is een te aparte film! Het was echt ver van realistisch af, maar dat maakte het toch wel weer leuk. Ondanks dat ik de acteurs niet allemaal even goed vond, heb ik me goed vermaakt met de film en soms heel hard gelachen op momenten die volgens mij helemaal niet grappig bedoeld waren! Ach ja, ik was ziek. Het mocht! Schaamteloos allemaal! Ik geef deze film een 7,1.
 
Zo, dit waren de films die ik gekeken heb. Hoe ga ik ooit de 150 films halen? Welke films vinden jullie aanraders? Ik hou van nieuwe films ontdekken, haha.
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive