Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 30 januari 2013

Food Inspiration: #5 Candy!






 
Vandaag heb ik even een inspiratiepost voor jullie online! Elke keer wanneer ik wil gaan bloggen, lukt het niet! Het is zo vervelend! Na mijn toetsweek had ik even rust genomen, toen had ik mijn rijexamens (waar ik overigens voor gezakt ben) en daarna kreeg ik een griep te pakken. De afgelopen dagen heb ik heel weinig gegeten, maar als ik dan toch wat moest eten, at ik snoep... Teveel snoep! Lekker gezond, wanneer je ziek bent, he? Haha. Vandaar dit inspiratie-artikel!
 
Daarbij wil ik nog wat melden en dat is dat ik binnenkort waarschijnlijk hetzelfde ga krijgen als vorig jaar met mijn blog en dat is dat mijn site niet in meer .tk zal bestaan. Na een jaar zet hij alles vast en krijg je valse reclame en pop-up blokjes. Erg vervelend! Daarom wil ik binnenkort toch echt aan een eigen domein gaan beginnen, want ik heb hier niet zoveel zin in. Als dit gebeurd ben ik altijd gewoon te vinden op http://knockknockthisisme.blogspot.com !
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive