Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 24 januari 2013

Driving Exams!

 
Oh My God! Vandaag is het al zover! Ik moet rijexamen doen! Stressen dat ik hem doe! Naar mijn gevoel ben ik nog lang niet goed genoeg om zelfstandig te rijden en dat terwijl ik al bijna een jaar rijlessen heb! Vandaag is het zover, maar ik twijfel zo erg. Afgelopen gingen mijn rijlessen alleen maar slecht, terwijl het vijf weken geleden goed ging! Toen mocht ik dan ook mijn examen inplannen, dus dat zou moeten betekenen dat ik goed genoeg ben, toch? Nou ja, goed. Om even op mijn verhaal terug te komen over waarom ik zo ontzettend zenuwachtig ben: Heb je even? Ik kan je namelijk een hele waslijst geven! Ik reed gisteren bijna links de rotonde op, dus tegen het verkeer in. Ik nam voorrang bij een kruispunt waar ik anderen voorrang hoorde te geven. Ik reed zomaar een baan op zonder aan te geven met mijn richtingsaanwijzers. Ik had geen overzicht gisteren. Met achteruit inparkeren reed ik bijna een tuin in en ohman, ik reed ook nog eens bijna drie fietsers aan! Moet je nagaan dat dit allemaal kwam doordat ik de fout in ging bij die rotonde en ik me niet over mijn eigen fouten kan zetten en in paniek raak. Lang leven mijn faalangst en perfectionisme, die me op dit moment zo haten en telkens tegen me zeggen dat ik het niet kan! Maar mijn hart en hersenen zijn slimmer dan dat dat stemmetje is, want dat stemmetje is een klootzak die mijn leven probeert te ruïneren! Dus ik ga het gewoon doen. 'Nee heb ik, ja kan ik krijgen! Anders ben ik gewoon een ervaring rijker!' 

Vanochtend ga ik lekker schaatsen om er niet aan te denken en daarna ga ik me gewoon volledig concentreren. Ik ga het gewoon doen! Hebben jullie nog enkele tips?
 
Liefs, Romy.
 
 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive