Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 21 januari 2013

Diary: #3

Vanaf de kerstvakantie is de tijd in een speedtempo gegaan. Ik kon het zelf nauwelijks bijhouden en ik heb mezelf echt nauwelijks tijd gegund. Iets waar ik achteraf dan weer spijt van heb, want mijn slaaptekort is natuurlijk weer erg hoog! Kijk mee naar mijn maand, want er is ontzettend veel gebeurd!

De kersttijd kwam eraan. Dat betekende veel eten, veel werken en goed je tijd indelen. Eten heb ik dan ook teveel gedaan. Ik ben nog steeds niet op de weegschaal durven gaan staan, want ik weet zeker dat ik nog steeds zo'n 3 kilo erbij heb gegeten. Een stukje taart hier, een kerstontbijtje daar. 

Eerste kerstdag gingen we lekker ontbijten, waarna we de cadeautjes onder de kerstboom gingen uitpakken. Ik kreeg een BBcream van Garnier (helaas wel een te donkere versie), Adele - 19, Adele - 21, Breaking Dawn Part I, The Hunger Games en een set met 9 OPI-nagellakjes. Wauw! 's Avonds moest ik gewoon werken en dat werd nog laat ook. Hmm, wat ik wel niet voor anderen over heb! Haha. Daarna vond ik dat ik nog wel een film mocht kijken, wat Sydney White heet en waarin de meest leuke jongen op aarde speelt, hihi. 
De volgende dag gingen we gezellig bij mijn oma gourmetten met de familie. Ook supergezellig! Wij doen van onszelf heel weinig met de familie. Ik weet niet wat het is, maar er is het verleden veel gebeurd. Dus de kerstdagen zijn voor ons (de kleinkinderen) erg bijzonder, want dan zien we de hele familie weer bij elkaar.

Daarbij moest ik vier dagen in de week werken, wat vaak inhield: bedienen, sorteren, setten en overal en nergens helpen.

Voordat het nieuwe jaar zou beginnen, wilde ik nog graag al mijn vriendinnetjes gezien hebben, zodat ik het jaar goed uit zou gaan. Dat werd nog even wat drinken bij La Place met de één, met de ander naar de film en met de ander een avondje kletsen. Op oudjaarsdag moest ik ook gewoon werken. Ik ging oliebollen verkopen en daarna racete ik door naar vrienden waar we nog even een uurtje Just Dance speelden. Daarna ging ik weer naar huis en met mijn broertje alvast wat vuurwerk afsteken, want dat is voor hem superbelangrijk. Stiekem ben ik er ook gek op, hoor. Ik ben gek op alles wat hard knalt en lekker hoog de lucht in gaat! 

Op Nieuwjaarsdag trok ik mijn jurkje aan die ik gekocht had in Trier. Ik ben over het algemeen niet heel erg tevreden met mijn figuur en ik heb de grootste hekel aan mijn heupen en bovenbenen. Toch vond ik in dit jurkje dat ik er best mocht wezen die dag! Een mooi, afslankend jurkje! Daarbij had mijn moeder ook nog de BBcream kunnen ruilen voor de lichtere tint die perfect bij mijn huid past! Dus mijn dag kon niet beter!

Ik ging die week ook nog naar The Little Mermaid! Wat een ontzettend gave musical! Echt geweldig! Ik hoorde veel mensen met kritiek op het decor, maar ik vond het echt heel mooi. Het was niet teveel poespas en de aandacht lag waar het wezen moest. Perfect!

Net na Nieuwjaarsdag hield ik een grote schoonmaak en had ik 's avonds mijn personeelsfeest. Die was reuzegezellig. Van tevoren twijfelde ik of ik moest gaan, maar ik ben zo blij dat ik dat wel ben! Ik had het niet willen missen. Het enige wat ik de volgende keer wel doe is hakken aantrekken, want op al die foto's ben ik de kleinste opeens. Normaal ben ik dat nooit, want ik ben niet echt heel klein! 

Die week daarna was schooltijd! Schooltijd in de vorm van examenweken! Eindprojecten afmaken, busreisjes, je volstoppen met bagels (omdat je broertje die dag daarvoor de afbakbroodjes in de magnetron stopte met de tijd van de oven, waardoor het huis bijna afbrandde en die bagels alleen nog in huis waren), veel leren, slecht eten, leren, kleine pauzes waarin je... alleen maar denkt aan wat je nog moet doen en helemaal gek worden! Wat daarom een heel fijn cadeautje was, was dat ik een winactie had gewonnen en heel wat boeken won! Echt een fantastisch nieuws in zo'n zware week.

Toen die toetsweek eindelijk afgelopen was, was ik zo ontzettend blij dat ik alles weer kon doen! Bloggen, blogposts teruglezen, The Voice kijken, shoppen en thuiskomen met veel make-up en geurkaarsen, etc! Heerlijk! 

Hadden jullie ook zo'n zware tijd? En hoe is de examenweek bij jullie gegaan?

Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive