Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 18 januari 2013

Guess who is back?!


Raad eens wie er terug is?! Jep, that's me! Na weken lang hard zwoegen, blokken en mezelf vol schuiven met al het ongezonde eten wat er maar in de supermarkt te verkrijgen was, ben ik weer terug! Mijn toetsweek is sinds gister voor mij over en ik kan eindelijk weer tijd aan mezelf besteden! Eindelijk! Hier keek ik zo naar uit!

Deze week was een redelijk moeilijke week voor me, op een of andere manier. Ik heb hele slechte eigenschappen die me vaak in de weg zitten. Zo heb ik vaak erg veel last van mijn faalangst en ben ik een perfectionist. Die dingen gaan niet samen met toetsen en stress. Ik heb daarom ook weer flink wat black-outs gekregen en heb flink wat af zitten janken. Ik heb deze week wel honderd keer gezegd dat ik het niet kon en dat ik toch niet ging slagen. Maar ook vaak ben ik daar overheen gegaan en heb ik mezelf aangemoedigd. Ik wacht mijn cijfers af en hou de goede moed er een beetje in. Ik ga ervan uit dat ik ze slecht gemaakt heb, dan kan het alleen maar meevallen, haha. Ik hou jullie op de hoogte!

Voor de rest ben ik heel blij dat ik weer kan gaan bloggen. Dus er komen weer artikelen aan!

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive