Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 8 februari 2013

Busy life!

 
Wauw, bloggen gaat me wel echt fantastisch af de laatste tijd! Ik heb het ook zo ontzettend druk. Op dit moment staat mijn leven op zijn kop en ik ben overal tegelijk mee bezig. Vandaar dat ik het bloggen niet zo goed kan plannen. Ik leef 's nachts en slaap overdag, zegmaar.
 
Waar ik het op dit moment het drukst mee heb is school. School is een hel. Echt waar! In mei zijn mijn eindexamens al en ik sta er nog niet ontzettend best voor. Een 5,5 is het gemiddelde wat ik moet staan om mijn Centraal Examen te mogen maken. Op dit moment sta ik een 5,4. Dus nog even hard werken! Morgen heb ik een herkansing van wiskunde, waar ik een 2,7 voor heb gehaald. Veel slechter kan ik deze niet maken en misschien haal ik hem wel zo ver op dat ik mijn 5,5 sta! Dat gevoel is voor mij echt onbeschrijfelijk! Ik moet en zal mijn Centraal Examen maken, want ik gaf de moed zo erg op begin dit jaar. Alles was zo slecht en niks werkte mee, maar ik heb nu het gevoel dat ik dit kan halen! Als ik er echt hard voor werk! Zo volg ik nu wiskundebijlessen. Ze helpen echt heel goed en ik hoop dat dat te zien is bij mijn herkansing! Daarbij moet ik vanaf volgende week ook nog eens elke dag tot 17:00 op school zitten. Dit is een verplichting van de school voor de mensen die nog net niet op slagen staan. Zo gaan wij de hulp die we nodig hebben op school krijgen!
 
Dan hebben we ook nog die verdomde rijlessen. Ik ben natuurlijk gezakt en 7 maart mag ik weer aan de bak voor mijn herexamen! Daarvoor moet ik nog even goed oefenen. Ik ga dat herexamen zo goed doen! Ik voel het gewoon!
 
Daarbij heb ik het ook nog erg druk met mijn danslessen en het theater! Een optredentje hier, een lesje daar, een flashmob, etc. Het gaat maar door. Helaas moet ik mijn grote eindvoorstelling van mijn danslessen afzeggen, waar ik me zo op verheugd had! Daarentegen ga ik wel lekker een weekje na mijn examen op vakantie naar Blanes! Heerlijk! Ik kan niet wachten. Gezellig met goede vrienden een weekje zon, zee en strand!
 
Om het dan toch over vakantie te hebben: over twee weken ga ik naar Oostenrijk. Een weekje op wintersport met school en ik kan niet wachten. Zo ben ik nog nooit op vakantie geweest en zo ga ik dit jaar zo'n 2 à 3 keer op vakantie!
 
De laatste tijd loopt alles in de soep en is mijn leven niet het fijnste wat je kan meemaken. Maar ik heb ooit geleerd dat als ik erin blijf hangen het nooit beter wordt! Ik probeer van al het negatiefs iets positiefs te maken en geloof me dat dit dan ook fantastisch werkt!
 
Liefs, Romy.
 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive