Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 2 januari 2013

Things to do in 2013!

 
 
Zoals ik gisteren vertelde, heb ik dit jaar geen enkele goede voornemens gemaakt. Daarentegen heb ik wel een lijst gemaakt die ik nog wil/kan doen in 2013! Gewoon om te kijken wat ik aan het eind van het jaar kan afstrepen! Zo push ik mezelf misschien meer om dingen te doen en het is natuurlijk leuk om te maken. Ik wil namelijk nog zoveel dingen doen! Alles wat ik hier opschrijf doe ik ook in een potje, zodat ik als ik daar naar kijk mezelf een soort van dwing om te doen, haha.
 
1. Afvallen.
2. Strakker lichaam.
3. Leniger worden.
4. Parachute springen.
5. Luchtballonvaart.
6. Eindexamen halen.
7. Rijbewijs halen.
8. Een leuke opleiding vinden die bij me past en waar ik het naar mijn zin heb.
8. Naar Disneyland.
9. Sushi proberen.
10. Keyboard/piano leren spelen.
11. Op vakantie met vrienden.
12. Zwemmen in de zee wanneer het regent.
13. Naar een concert gaan.
14. Van mezelf houden hoe ik ben en hoe ik er uit zie.
15. Mijn nagels langer laten groeien.
16. De perfecte broek vinden.
17. Een eetgevecht houden.
18. Mijn haar Dip Dyen.
19. Elke smaak Ben&Jerry's ijs proberen.
20. De perfecte chocolade cake maken.
21. Verliefd worden.
22. Een professionele camera kopen.
23. Van een heuvel afrollen.
24. Een vreemde knuffelen.
25. Een keertje goed shoppen.
26. Skiën.
27. Spontaan een stedentrip maken.
28. Mijn kledingkast uitbreiden.
29. Uitvinden wat ik nou echt wil doen later.
30. Mijn kook-kunsten verbeteren.
31. Meer tijd met vrienden en familie besteden.
32. Elke dag in mijn Q&A schrijven.
33. Mijn kamer opgeruimd houden.
34. Een keertje goed raden wie de mol is.
35. Een eigen domein krijgen.
36. Minstens 150 films kijken.
37. Minstens 10 voorstellingen zien.
38. Mezelf meer discipline geven.
39. Meer fotograferen.
40. Uitgaven en inkomsten opgeschreven in een boekje.
41. Een 3D film zien.
42. Een goede musical neerzetten.
43. Een dansoptreden neerzetten die nog 10 keer zo goed is als vorig jaar.
44. Eerste keer echt op vakantie.
45. DVD en CD collecties uitbreiden.
 
Zo, dat is een hele lijst! Ik hoop dat ik meer dan de helft van deze dingen waar maak in 2013! Ik ben echt van plan dingen te gaan veranderen dit jaar, zowel aan mezelf als aan mijn ervaring en leven.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive