Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 5 januari 2013

Inspiration: Home #1

 















Inspiratie is overal vandaan te halen en meestal doe ik dat via sites als Tumblr of We Heart It. Ik hou ervan om lekker te snuffelen tussen andermans foto's. Ik heb een bepaald soort tik, dat wel. Wanneer ik in een winkel als Xenos loop, wil ik alles meenemen. Van kaarsjes tot aan mokken en van kalenders tot aan fotolijstjes. 'Oohh, als ik later een eigen huis heb, kan ik dit vast wel heel goed gebruiken!' Zo sta ik dus serieus in een winkel. Ik koop van alles voor mijn uitzet en heb al een paar dozen gevuld met pannen, mokken en voorraadpotten. Oeps... Iets waar ik eigenlijk helemaal niet over na zou moeten denken, nog. Ook op internet zie ik allemaal plaatjes van slaapkamers/huiskamers/keukens/badkamers/etc. Ik kan het niet laten om ze allemaal op te slaan, want zo moet mijn huis er later uit komen te zien! Dat denk ik wel bij elke kamer, maar daar praten we niet over!
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive