Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 7 januari 2013

My Happy List #1


Ik heb weer een nieuwe rubriek op Knock Knock This Is Me!, genaamd 'My Happy List'. Ik ga daarin laten zijn wat de momenten waren van de afgelopen tijd waar ik ontzettend blij van werd. Dingen/momenten waar ik zelf ontzettend gelukkig van word en waardoor je mij vaak met een enorme glimlach op mijn gezicht rond ziet lopen! Vandaag heb ik een paar van die momenten in een lijstje gezet!

♥ Van school naar huis fietsen, wanneer het langzaam donker wordt buiten. 
♦ Met een hele groep vrienden samen een tussenuurtje hebben, wat nooit voorkomt en gezellig gaan kaarten met heel veel pepernoten en chocolade.
♣ De Cover van 'Little Things' door Sam Tsui.
♠ Het nummer 'Beautiful Disaster' weer horen en het niet meer uit je hoofd krijgen.
♥ Uit eten gaan met een aantal lieve vriendinnetjes van dansen en de hele avond kletsen over van alles en nog wat!
♦ Voordat je naar school gaat snel met een vriendin gaan shoppen in de stad en enorme inkopen doen, die je daarna nog op school in je tas ziet zitten, waardoor je zoveel zin krijgt het om uit te gaan pakken/aan te trekken/uit te testen!
♣ Genieten van de stem van Leona Phillipo van The Voice of Holland.
♠ Tegen de wet in gaan door Cola te drinken uit een Ice Tea - glas.
♥ Zwarte Piet spelen en allemaal kleine jongens en meisjes met een glimlach weg zien gaan.
♦ De meest rare en grappige cadeautjes krijgen voor Sinterklaas.
♣ Al je vrienden die van school af zijn na een lange tijd weer bij elkaar zien en het weer even als vanouds voelen.
♠ Plat op de grond gaan liggen en nergens aan denken.
♥ Je opa zien opscheppen met zijn nieuwe Samsung Tablet, maar hij moet nog wel even uitvogelen hoe hij een applicatie erop krijgt.
♦ Naar kerstgala gaan met al je vriendinnen en een waanzinnig leuke avond hebben.
♣ Voor de eerste keer een begin maken aan je jarenlange voornemen om te gaan beginnen met hardlopen.

Wat zijn jullie 'Happy Moments'?

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive