Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 1 januari 2013

Happy New Year!

 
Wauw, het is al 2013! De tijd gaat zo snel! Ik wil jullie allemaal een fantastisch 2013 toewensen! Ik hoop dat al jullie dromen mogen uitkomen dit jaar en dat iedereen aan het eind weer toe kan kijken op een fantastisch jaar! Vergeet niet dat je zelf kan bijdragen aan dat fantastische jaar en elke kans die je krijgt moet aanpakken! Jij beslist of jouw jaar fantastisch wordt! Tegenslagen zullen er altijd komen, maar het is aan jou wat je met die tegenslagen doet! Wil je er sterker van worden of wil je er zwakker van worden? Stel jezelf altijd de vraag of je er gelukkiger van wordt en maak de keuzes met je hart!
 
Voornemens heb ik dit jaar eens afgeslagen. Niks afvallen, niks beter mijn best doen op school, niks aardiger zijn voor mijn ouders. Dit is iets wat je niet voor het nieuwe jaar moet beslissen, maar iets wat in je op moet komen! Vandaag ga ik eens rustig zitten en nadenken over wat ik zou willen bereiken. De lijst krijgen jullie van de week te zien!
 
Geniet van jullie dag!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive