Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 31 december 2012

It's almost 2013!

 
Shit, het is vandaag de laatste dag van 2012 en ik ben al mijn goede voornemens nog niet nagekomen! Dat was mijn gedachte toen ik dit aan het schrijven was. Maar goed, we hebben morgen een nieuw jaar met velen nieuwe kansen! Althans, dat hoop ik!
 
Vandaag heb ik geen speciaal artikel staan, omdat ik eigenlijk het jaar een beetje neutraal wil afsluiten. Ik ga vandaag een drukke dag tegemoet. Om 09:00 moet ik werken, want ik ga oliebollen verkopen! Yes, dat lijkt me echt heel leuk! Ik sta er tot 16:00 en daarna race ik naar huis, kleed me om en probeer die vieze oliebollenstank (eigenlijk lust ik helemaal geen oliebollen) weg te krijgen en dan ga ik met een aantal vrienden mee. Daar gaan we wat lol maken en vuurwerk afsteken en om 21:00 ga ik weer naar huis. Tijd met mijn ouders en broertje. Om 00:00 ben ik altijd de eerste die buiten staat om vuurwerk af te steken. Ik ben in dat geval geen schijterd en ik steek het liefst alles wat hoog en hard knalt af! Ik hou ervan!
 
Dit jaar was voor mij een fijn jaar, zoals ik al eerder heb verteld. Ik heb mezelf meerdere keren overwonnen en dingen gedaan die ik nooit had durven dromen! Zo ben ik begonnen met mijn autorijlessen, ben ik overgegaan naar 5havo, ben ik in een talentenklas gekomen met dansen, ben ik gaan werken bij een restaurant waar ik ontzettend van geniet, etc. Maar er hebben niet alleen mooie gebeurtenissen plaats gevonden, ik ben zelf ook veranderd. Ik ben veel zelfverzekerder geworden, heb mezelf leren accepteren, ben zelfs trots op mezelf. Daarbij heb ik fantastische mensen leren kennen, heb ik mogen optreden met idolen van me, heb ik 6 fantastische optredens van mezelf neergezet en er zijn nog zoveel meer fantastische dingen gebeurd! Teveel om op te noemen! Maar er is één ding wat ik nu vastberaden kan zeggen en dat is dat ik ontzettend trots op mezelf ben! Dat ik dit allemaal heb mogen doen en dat ik door alle tegenslagen heen ben gekomen.
 
Ook wil ik jullie allemaal heel erg bedanken voor het lezen van mijn blog, het plaatsen van de lieve comments, de opbouwende kritiek gevende comments en de lieve complimentjes van iedereen!
 
Ook wil ik hiervan even gebruik maken om mijn lieve vriendinnen (als ze dit nu lezen, haha) te bedanken, want er zijn er echt veel geweest die er altijd, maar dan ook letterlijk altijd, voor me waren! Die me steunen, die me hebben binnen gelaten in hun hart en die ook in mijn hart zitten en die ook niet meer zullen verlaten! Thanks iedereen!
 
Was dit ook een mooi jaar voor jullie?
 
Een fijne jaarwisseling iedereen!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive