Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 30 december 2012

My 2012: Music

Vandaag neem ik eens een kijkje terug in 2012 naar mijn muziek. Welke muziek heb ik nou helemaal plat geluisterd? Wat waren nou echt de liedjes van 2012? Ik ben een echt muziekpersoon. Ik ben gek op alle soorten en ik heb een enorm uitgebreide Spotify-list! Toch luister ik sommige liedjes gewoon keer op keer opnieuw. Maak je klaar voor een enorme lijst!
 
Demi Lovato - Skyscraper.
Ik ben vanaf de films Camp Rock groot fan geweest van Demi Lovato. Toen ze in een kliniek belandde was dat voor velen een grote shock, zo ook voor mij. Toen ze weer terugkwam met het nummer 'Skyscraper' was het liedje non-stop op repeat. Ik vind het zo'n mooi liedje en het laat me er elke keer aan denken dat ik sterk moet blijven en niet moet luisteren naar alle nutteloze kritieken over mijn uiterlijk.
 
Demi Lovato - Give Your Heart A Break.
Toen later 'Give Your Heart A Break' uitkwam, stond deze ook telkens weer op. Een fijn liedje waar je lekker op mee kan schreeuwen! Ik vind trouwens dat Demi altijd liedjes maakt met een ontzettend mooie boodschap die je aan het denken zet!
 
One Direction - They Don't Know About Us.
Ik ga nu maar alvast zeggen dat ik me doodschaam voor de hoeveelheid One Direction jullie in dit artikel tegen gaan komen. Ik heb zoveel liedjes van hen helemaal grijs gedraaid! Van hun nieuwe album Take Me Home ben ik helemaal gek op oa. 'They Don't Know About Us'. Eén van de rustigere liedjes op het album en ik vind het echt een heel mooi melodie'tje hebben. Ik word er rustig van.
 
Jessie J - Who You Are.
Dit liedje is volgens mij wel ouder dan 2012, maar in 2012 heb ik Jessie J pas leren kennen en dit liedje vind ik prachtig! Nog steeds kan ik het elke dag draaien. Ik geef veel om de tekst in een liedje, zoals jullie misschien zullen merken in dit artikel. Ook bij dit liedje zit een tekst wat inhoudt dat je blij moet zijn met jezelf, want je kan jezelf niet veranderen! Ook heb ik hier een prachtige modern-choreografie op en hierin kan je zo goed je verhaal vertellen, omdat dit een onderwerp is waar elk persoon mee te maken heeft.
 

Tiffany Alvord - The Breakdown.
Tiffany Alvord is voor jullie misschien minder bekend, maar ik volg haar vanaf het begin al op Youtube. Ze begint langzamerhand wat bekender te worden en ik hoop dat ze snel haar eigen CD's zal gaan uitbrengen! Ze heeft een fantastische stem! Dit liedje maakt me vrolijk en is lekker up-tempo.
 
One Direction - Live While We're Young.
De tweede keer One Direction! Dit nummer kennen de meesten vast wel. QMusic heeft deze grijs gedraaid en elke One Direction fan zat vol smacht te wachten op dit nummer. Het eerste nummer dat bekend werd van het nieuwe album. Hier word je toch automatisch vrolijk van?
 

Carly Rae Jepsen - Turn Me Up.
Veel van jullie zullen 'Call Me Maybe' wel veel gehoord hebben. Ik ook, maar na twee keer werd ik het nummer alweer zat. Ik ben haar album gaan opzoeken en daar kwam ik het liedje 'Turn Me Up' tegen en nog steeds draai ik die elke dag in mijn dagelijkse afspeellijstje! Wat een fijn nummer!
 

Amelia Lily - You Bring Me Joy.
Amelia Lily, weer zo'n iemand die jullie waarschijnlijk niet kennen. Ze werd ooit vierde met The XFactor UK en heeft een nummer uitgebracht dit jaar, genaamd 'You Bring Me Joy'. Ik ben fan! Vanaf het eerste moment dat ze zong in de liveshows. Dus dit nummer moest en zou ik horen! Ik vind het een ontzettend leuk nummer, ik hoop alleen dat ze wat meer bekendheid gaat krijgen!
 
One Direction - Summer Love.
One Direction, nummer 3! 'Summer Love'. Ook een nummer van het nieuwe album dat ik maar keer op keer opnieuw luister! Ook een van de rustige nummers, maar ook weer een fantastisch liedje! De tekst vind ik ook zo leuk! Er zitten leuke zinnetjes in als 'feels like snow in September'. Ik vind dat soort tekstjes ook altijd wat hebben. Ergens toch wel iets romantsich!
 
Fun - We Are Young.
Haha, wie heeft 'We Are Young' van Fun nou niet geluisterd dit jaar? Ik denk dat veel mensen achter het originele nummer zijn gekomen door Glee, die eind 2011/begin 2012 het liedje coverde. Dat ben ik ze eeuwig dankbaar! 
 
Robbie Williams - Candy.
Deze zal ook iedereen wel kennen! 'Candy' van Robbie Williams! Zijn laatste nummer en meteen wereldwijd een hit! Vrolijk, een vreemde tekst en een ontzettend hypere man die op het podium staat te springen en knuffels van iedereen wil. Ja, ik heb het over Robbie Williams en zijn nummer 'Candy!'
 

James Arthur - Impossible.
Nou mag ik toch hopen dat deze gozer heel snel bekend wordt en dat hij heel snel een album hier uitbrengt. James Arthur won dit jaar The XFactor UK en hij was samen met Ella Henderson (die ook heel snel een album hier moet uitbrengen) mijn favoriet. Ik kon mijn geluk niet op toen hij won en kom op... luister dit nummer nou! Die stem!
 
One Direction - Up All night.
One Direction, nummer 4! Maar dit keer van het oude album met de gelijknamige naam (wauw, dat was een leuke combinatie), 'Up All Night'. Dit liedje maakt me nog steeds elke dag vrolijk!
 
Cher Lloyd - Swagger Jagger.
Hoeveel haat is er geweest om het liedje 'Swagger Jagger' van Cher Lloyd. Ik ben misschien een van de enigen die dit liedje dus echt wel heel erg leuk vond! Die clip was ook supergrappig en leuk en ik hou van Cher Lloyd als persoon!
 

Marcus Collins - Seven Nations Army.
Marcus Collins, in 2010 tweede geworden met, hoe raad je het, The XFactor UK. Ook een van mijn favorieten geweest en hij covert nu liedjes! Wauw, die stem! Hij is trouwens ook echt schattig, dus zoek hem eens op!
 
Jessie J - Silver Lining.
Eén van de laatste nummers van Jessie J is 'Silver Lining'. Ook dat liedje van haar vind ik te gek! Maar dat is niet moeilijk, want ik ben groot fan van haar! Alles wat ze zingt, doet ze met zoveel 'swag'. Ja, ik kan geen ander woord bedenken. Ze is zo haarzelf en legt haarzelf in elk liedje. Het is gewoon van haar en haar stem is uit miljoenen te herkennen!
 

Marcus Collins - Mercy.
Weer een liedje van Marcus Collins. Nou ja, weer een cover. 'Mercy' is een vrolijk Pop/R&B liedje. Dat is echt zijn genre en ik hoop zo dat die jongen eens een album uitbrengt met zijn eigen liedjes! 
 
Ne-Yo - Let Me Love You.
Dit liedje moet bij velen van jullie ook bekend zijn. 'Let Me Love You' is duizenden keren gedraaid op de radio en het liedje is erg leuk. Ik heb hem vaak geluisterd! Ne-Yo vind ik dan sowieso een goede artiest. Zijn liedjes hebben iets, op een of andere manier.
 
One Direction - I Would.
One Direction, nummer 5! Ja, ik tel ze af, want er komen er nog wel een paar! I Would is op dit moment één van mijn twee lievelingsliedjes op het nieuwe album 'Take Me Home'. Dat deuntje en die stem van Zayn! Wauwie!
 
Kelly Clarkson - Stronger.
'Stronger' heb ik ook zovaak geluisterd! Ook deze kan ik nog steeds elke keer draaien. Ik ben het liedje nog steeds niet beu! Ik wil nog steeds haar album kopen!
 

Little Mix - Wings.
Little Mix is één van mijn favoriete bands samen met One Direction. Ik heb sowieso een zwak voor bandjes met stemmen die goed bij elkaar passen en goede muziek maken. Little Mix hun stemmen zijn voor elkaar gemaakt en ze zijn uniek! Zowel samen als ieder apart! 'Wings' is een superleuk liedje en daarin komen hun unieke stemmen prachtig naar voren! Als ik ook nog een liedje mag aanraden, dan is het de cover van 'We Are Young'. Kippenvel!
 
Pink - My Signature Move.
Pink heeft dit jaar ook een leuk liedje uitgebracht. 'My Signature Move' is een liedje dat me supervrolijk maakt. Lekker met mijn hoofd meeschudden en meezingen, want daarvoor is het liedje gemaakt!
 
Bruno Mars - Runaway Baby.
'Runaway Baby' van Bruno Mars staat op het moment dat ik dit schrijf op, dus dat zegt eigenlijk wel genoeg. Nog steeds in mijn afspeellijst en nog steeds niet zat! Hij gaf ooit een optreden bij een talentenshow met dit liedje en ik was fan! Zowel van zijn optreden als het liedje!
 
One Direction - She's Not Afraid.
'She's Not Afraid' van One Direction is mijn tweede lievelingsliedje van One Direction. Leuke tekst, leuk deuntje, lekker up-tempo, dit zegt denk ik meer dan genoeg!
 
Taylor Swift - We Are Never Getting Back Together.
Taylor Swift kwam met haar single 'We Are Never Getting Back Together' en hoewel veel mensen Taylor Swift niet zo leuk vinden, moet je toegeven dat dit een leuk liedje was! Ik vind van wel! Maar dat vind ik over het algemeen wel van Taylor Swift. Haar relaties kunnen dan altijd binnen een maand op de klippen lopen en ze kan wel honderd mannen in een jaar hebben... De muziek die eruit komt is leuk!
 
Chris Brown - Don't Wake Me Up.
Oké, ik hou niet van Chris Brown als persoon, maar zijn muziek is gewoon zo goed! Ik ben gek op zijn muziek! 'Don't Wake Me Up' is één van de liedjes waar ik verliefd op ben!
 
Professor Green & Emili Sande - Read All About It.
Dit liedje kent waarschijnlijk ook iedereen wel! 'Read All About It' is één van de beste nummers van het afgelopen jaar, naar mijn mening. Een lekker meezwepend liedje en vanaf het eerste moment dat je het hoort zit de tekst in je hoofd!
 
One Direction - Little Things.
Het laatste nummer van One Direction! I promiss! 'Little Things' mag ik dan ook niet achterwege laten. Het liedje waar elk meisje weg van smelt. Nou ja, ik hoop dat je gezond bent en dat doet, want het is onmogelijk om niet weg te smelten. Vooral als je die clip kijkt! Ze kijken je recht in de camera aan en zingen het liedje voor jou! Hmm, dat liedje zou dus verboden moeten worden, want er zullen zeker weten hartverzakkingen komen!
 
Sharon Doorson - Fail in Love.
YES! Sharon Doorson heeft haar nummer op mogen nemen en kijk hoe bekend het liedje nou al is geworden! Zij is het bewijs van een artiest die niet The Voice hoeft te winnen om bekend te worden! 'Fail in Love' is ook zo'n leuk liedje en volgens mij kent iedereen hem wel al!
 
Zo, dit was mijn hele waslijst met mijn nummers van 2012. Al deze liedjes staan in mijn afspeellijst als meest beluisterd! Er zijn nog zoveel andere leuke liedjes, maar dit was mijn top-lijst!
 
Welke liedjes hebben jullie nou helemaal grijs gedraaid in 2012? Ik ben benieuwd!
 
Liefs, Romy.
 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive