Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 29 december 2012

My 2012: Pictures!

Ik ga aankomende dagen een terugblik houden op mijn afgelopen jaar! 2012 was een ontzettend mooi jaar in vergelijking met 2011. Natuurlijk waren er wat tegenstribbelaars, maar die kun je niet voorkomen! Dus die neem ik maar voor lief! Vandaag wil ik jullie de mooiste en belangrijkste foto's van 2012 laten zien. Ik hecht veel waarde aan foto's en het maakt niet uit wat erop staat. Een stuk brood of een foto met vrienden, achter elke foto zit voor mij een speciale betekenis en elke keer als ik naar die foto kijk, komen er mooie herinneringen naar boven! Ik laat jullie er vandaag flink wat zien!
 
Februari 2012
Iets wat fris in mijn geheugen blijft zijn de leuke excursies met school. Hoe saai een museum ook is, deze zijn altijd gezellig met mijn vriendinnetjes uit mijn klas. We doen lekker gek en weten overal iets leuks en grappigs van te maken. Zo'n dag komen we nooit zonder buikpijn van het lachen!

Februari 2012
Ik mocht in februari naar de première van Saturday Night Fever. Ik was een diehard fan van het programma dat er aan vooraf ging en ik was zo gelukkig toen ik kaartjes had gewonnen! We zaten niet heel erg best, maar het was toch ontzettend gaaf. Op dat moment was ik ook helemaal gek op de hoofdrolspeler, want die ziet er best goed uit. Geef toe?! Oké, nee ik had zo mijn gekke buien dat ik opeens hoteldebotel ben van een bepaald persoon, haha. Een maand later is die ziekte meestal weer over!

April 2012
Ik heb maar de wazige foto genomen, omdat ik niet van iedereen toestemming heb om de scherpe foto's te posten. Dit was het eindgala voor mijn oud-klasgenootjes. Ik ben natuurlijk blijven zitten en ik vond het toch erg fijn om het voor hen af te sluiten. Ik mis ze nog steeds erg op school, maar zo zit het leven nou eenmaal in elkaar, he!

April 2012
Sinds 2011 heb ik een nieuwe danslerares op mijn dansschool. Aan het begin vonden we als groep haar nogal streng en we konden het niet allemaal even goed met elkaar vinden, maar in 2012 hebben we haar beter leren kennen en het is eigenlijk een schat van een meid. Ik ben echt gegroeid in het dansen, dankzij haar. Ik weet meer over mijn lichaam, hoe ik blessures kan voorkomen, ik heb een betere techniek en word steeds zekerder van mezelf. Thanks to her!

Mei 2012
Haha, dit gaan ze me niet in dank afnemen, maar het is toch een mooie herinnering voor me! Walibi Fantasy met twee vriendinnen van school. Het was zo ontzettend grappig en leuk!

Juni 2012
In juni kreeg ik mijn nieuwe keyboard. Ik ben er nog steeds elke dag supergelukkig mee en ik hou ervan om op dat ding te spelen. Ik kan het nog steeds niet heel goed, maar ben het langzaamaan wel een beetje aan het leren.



Juni 2012
Mijn echte hoogtepunt van 2012 was voor mij wel echt mijn dansoptreden. Elk jaar treed ik op met mijn dansvereniging, maar nooit was ik echt tevreden. Van onze dansschool zijn twee delen. Deze twee delen voeren al jaren een strijd met elkaar. Het is niet de bedoeling dat we gezamenlijk een fantastische show neerzetten, maar in hun ogen moet hun deel gewoon veel beter zijn dan ons deel. Dat is altijd zo geweest, maar dit jaar kwam daar verandering in. Het was voor de eerste keer dat er Modern bij ons deel werd gegeven en we waren met z'n vieren, maar we dansten echt goed! Ik durf dat dit keer echt te zeggen, want ik heb alleen maar complimenten gehad van iedereen! Het voelde ook heerlijk en je voelde je op dat moment gelukkiger dan ooit! Helaas vond het andere deel het niet zo leuk en probeerde ons af te kraken, maar daar lieten wij ons mooi niet door uit de weg slaan.

Juni 2012
In juni had ik ook mijn musicaloptredens van James Bond. Het was voor mij mijn eerste musical-optreden en het was erg leuk. Anders dan anders, maar dat maakte het juist weer een nieuwe ervaring. Het was na veel stress eindelijk goed gekomen en hebben er keihard aan gewerkt elke zaterdag.

Juni 2012
Ook de afterparty is in mijn geheugen gebleven. Aan het begin voelde ik me niet op mijn gemak in die groep. Iedereen kende elkaar al jaren en ik kwam er als nieuweling bij. Iets wat je onzeker maakt. Ik zat ook liever ergens anders, maar op het gegeven moment raakte ik een beetje aan de praat met ze en binnen no time werd ik in de groep betrokken en hoorde ik erbij. Sindsdien zou ik echt niet zonder deze mensen kunnen leven. Het is mijn zaterdagochtend ritueel om met ze samen te zijn en ik zou het ook echt niet snel opgeven!
 
Juni 2012
In juni begon natuurlijk ook de zomervakantie, waarin ik met wat vriendinnen (oud-klasgenootjes die geslaagd zijn en niet meer bij me op school zitten) heb afgesproken. Lekker als vanouds weer dagjes weg en lekker kletsen. Die dingen ga je echt koesteren als je elkaar niet meer elke dag ziet!
 
Juni 2012
De kleutermomenten bij mij op school vergeet ik ook niet snel meer! Afgelopen jaar heeft mijn school toch wel wat gekke dingen gedaan, zoals een springkussen buiten neerzetten. Het eerste wat we dachten was: 'Hallo, we zijn 16/17 hoor? 4havo/5havo? Wat is dit voor kleuter-iets?' Maar daarna hebben we wel als een paar kleutertjes staan springen op dat ding, haha. Elkaar proberen laten vallen, doen wie er als eerst naar de overkant was, salto's maken, noem maar op! 

Juli 2012
Het moment dat je met je musical ook nog eens in de krant staat! Wauw!

Juli 2012
De gekke momentjes met mijn nichtje. Ze is de enige die een beetje van mijn leeftijd is in de familie en ze woont helaas op driekwartier rijden afstand. Ik kan niet vaak bij haar langs en daarom logeren we vaak meerdere dagen in de vakanties. Ik kan altijd erg lachen met haar en haar Brabantse humor. Ze woonde eerst altijd in Utrecht en ze is helemaal veranderd. Erg leuk!

Juli 2012
Ik heb dit jaar ook voor de eerste keer een zonsondergang gezien! Niet met mijn geliefde, helaas. Wel met mijn opa en oma. Ook gezellig! Het was zo mooi!

Augustus 2012
Call me crazy, maar ik vind dit toch een mooie herinnering. Een voetbalwedstrijd... Ja, het klopt, dat is best vreemd. Ik ging met drie vrienden naar FC-Utrecht - Feyenoord. Iedereen vond het vreemd dat ik met 3 jongens naar een voetbalwedstrijd ging en hoewel de jongens zelf zeiden dat ze het niet heel raar vonden, wist ik dat ze dat wel vonden. Dat kwam vooral naar voren toen ze vragen gingen stellen als 'Weet je wel wat buitenspel is?' I mean 'Are you serious?' Ik ga naar een voetbalwedstrijd, maar zou de spelregels niet weten? Ik heb nog nooit zo hard gelachen om hun hoofden toen ik het goede antwoord op hun vraag gaf!

September 2012
Met mijn moeder ben ik in september naar Lille en Kortrijk geweest. Het was erg gezellig en weekendjes met je moeder weg zijn altijd leuk!

 

September 2012
Wat ik ook nooit meer zal vergeten is dat ik heb opgetreden met mijn musicalgroep en Tony Neef! Wauw! Ik heb altijd tegen die man opgekeken en nu mocht ik toch echt met hem op het podium staan! Wauw, wauw, wauw! Dat is iets wat ik nooit van mijn leven meer vergeet! Daarbij was het ook een superaardige man!

September 2012
Met mijn verjaardag heb ik voor de eerste keer een groter feest gegeven in plaats van mijn 'ik-nodig-vijf-vriendinnen-uit-om-een-film-te-kijken-en-pizza-te-eten-verjaardag'. Ik had een partytent, muziekboxen, spotify, hapjes en drankjes, drank (voor hen heel belangrijk, voor mij niet zo) en veel vrienden! Denk aan een stuk of 35 mensen. Voor mij redelijk veel! Het was een superfeest! Iedereen vond het leuk en iedereen kwam goed los. Het meest leuke eraan is dat er nu mensen zijn die elkaar voor mijn verjaardag niet kenden, maar nu goede vrienden zijn geworden!

September 2012
In september heb ik ook nog eens opgetreden met Paul de Munnik! Ook een fantastishe ervaring!

November 2012
In November werd ik lid van een Cultuurpanel van een theater en we hadden een Meet&Greet met Ruben Nicolai! Ook een supergave ervaring. Die man heeft echt mijn respect. Hij is ontzettend aardig en grappig, maar is ook heel kritisch naar zichzelf. Hij zoekt altijd naar verbeteringen!

November 2012
Ik kwam door de audities heen voor een van de klassen van Lucia Marthas. Wauwie! Daarbij kregen we ook nog eens les van 'raad maar wie?'!

November 2012
Met mijn dansgroepje gaan we steeds vaker leuke dingen doen. Lekker uit eten, bijvoorbeeld! Het was zo gezellig!
 
December 2012
Ik ben dit jaar voor de eerste keer Zwarte Piet geweest. Het was fantastisch om te doen en een mooie ervaring! Je maakt kinderen zo blij en ik heb iedereen met een glimlach zien vertrekken! Hihi =)
 
December 2012
Dit jaar ben ik ook fan geworden van One Direction. Samen met een vriendin kan ik urenlang praten over One Direction en muziek luisteren. Oké, ik ben geen gillende fan die helemaal obsessed is, maar af en toe erover praten en gek doen, mag wel toch?
 
December 2012
Dit jaar heb ik Sinterklaas gevierd met mijn vriendinnetjes van school. Ik ga nog niet zo heel lang om met deze meisjes, maar ik krijg vanaf het begin af aan een gevoel alsof ik er thuis hoor en ik heb dan ook helemaal geen gevoel dat ik 'nieuw' ben in hun groepje.
 
December 2012
De grootste kerstboom van de wereld ging aan in IJsselstein en ik was daarbij. Helemaal vooraan stond ik met twee vriendinnen te genieten van Miss Montreal en The Opposites!
 
December 2012
Later die week kwam Leona Phillipo ook bij QMusic en die moest ik daar dan ook zien optreden! Wat ben ik toch een fan van die vrouw! Ik kan niet wachten tot ze haar eerste album heeft!
 
December 2012
Deze maand ben ik nog met mijn moeder een weekendje naar Trier en Luxemburg geweest. Wij sliepen in het rijtje hotels naast de Porta Nigra! Mooi gebouw, maar ze mogen hem best eens schoonmaken.
 



December 2012
Dan als laatste het Kerstgala van net voor de vakantie. Dat was echt ontzettend leuk! Ik heb nog nooit zo'n leuk gala/schoolfeest/etc. gehad! Met leuke mensen en veel lol! Thanks allemaal <3 p="p">
 
Wauw, vanaf juni is de tijd echt veels te snel gegaan! Ik heb zoveel gedaan en ik hou echt van dit jaar! Het heeft me zoveel opgeleverd qua herinneringen.
 
Wat zijn jullie mooiste momenten die vastgelegd zijn dit jaar? Ik ben benieuwd!
 
Liefs, Romy.



Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive