Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 3 december 2012

What's going to happen in December?


December is natuurlijk de maand waarin de meeste mensen het eigenlijk veels te druk hebben. Ik ben er daar ook eentje van! Ik heb het over het algemeen altijd al ontzettend druk, maar de maand December is voor mij soms gewoon niet eens te doen! Ik zal jullie een kleine indruk geven van wat ik allemaal ga doen deze maand!

Sinterklaas vieren.
Zoals elk jaar vieren wij Sinterklaas. Niemand gelooft er meer in, maar toch blijft het leuk voor mijn opa en oma's om het te vieren met hun kleinkinderen. Afgelopen zondag waren we bij mijn opa en oma en aanstaande woensdagavond gaan we naar mijn andere oma. Het is altijd onwijs gezellig! Ook donderdag ga ik met een groep lieve vriendinnen het dobbelspel spelen, haha.

Weekendje naar Trier en Luxemburg.
Yeeeey, ik ga met mijn moeder een weekendje naar Trier en Luxemburg. Eigenlijk is dat volgende week al! Ik kan echt niet wachten. Ik ga nooit naar het buitenland, maar heel soms een lekker weekendje weg. Op vakantie ben ik nog nooit geweest en ik ben dus van plan lekker een inhaalpoging te doen! We gaan een beetje kerstshoppen en mijn mama en mij kennende ook lekker gewoon shoppen, hihi.

Voorstelling Aspects of Love.
Ook ga ik de 18e met mijn moeder naar de voorstelling Aspects of Love. Dit staat al heel lang in de planning en het is echt een leuke voorstelling. Een beetje apart, maar wel leuk!

Mama's birthday.
Mijn moeder is de 23e ook jarig. Dat moeten we natuurlijk ook een beetje vieren en hoewel we dat niet te uitgebreid doen normaal, omdat de kerst eraan komt, vind ik altijd dat we wel wat moeten doen. Dus het wordt waarschijnlijk lekker koken en haar verwennen!

Werk.
Ik heb twee zaterdagen deze maand vrij gevraagd en daarom ga ik deze kerstvakantie lekker veel werken. Zo ga ik in de eerste week vier keer werken en op 31 december zal ik oliebollen verkopen. Die week daarop werk ik ook nog een dagje en heb ik het personeelsfeest!

Kerst.
Dan hebben we natuurlijk ook nog kerst en alles wat daaraan vooraf gaat! Ik heb een Kerstgala met school! De kerstboom (met 2600 kerstballen) moet opgetogen worden en de hapjes klaargemaakt. Ik moet helaas op eerste kerstdag werken, maar de tweede ben ik gezellig bij mijn oma met mijn familie. We gaan lekker gourmetten, hihi.

Oud en Nieuw.
& Dan is het eindelijk tijd voor het nieuwe jaar! Op Oudjaarsdag moet ik werken overdag en daarna ga ik misschien nog even met vrienden wat vuurwerk alvast de lucht in steken. 's Nachts ben ik gewoon thuis bij mijn familie. Ik vind het belangrijk dat ik met de mensen waar ik bij hoor het nieuwe jaar in ga. Daarna nog wat vuurwerk aansteken en de grote opruiming en een wandeling door de buurt om iedereen een gelukkig nieuwjaar te wensen. Het standaard - ritueeltje, maar altijd zo fijn, vertrouwd en gezellig!

Wat gaan jullie deze maand doen?

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive