Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 4 december 2012

Sinterklaas Cadeautjes #1

 
Afgelopen zondag vierde ik Sinterklaas bij mijn opa en oma. We mochten van tevoren een cadeautje aangeven tot aan de 25 euro. Aangezien ik het niet leuk vind om iets te krijgen waarvan ik eigenlijk al weet wat het is, liet ik mijn moeder iets van mijn enorme lijstje doorsturen naar ze.
 
Ik kreeg echt ontzettend leuke dingen van mijn opa en oma. Het eerste wat ik kreeg was een Douglas kaart van €10! Yeey! Die ga ik binnenkort eens gebruiken, want ik hou ervan om spulletjes van MAC te kopen en die zijn niet heel goedkoop, haha. Daarna kreeg ik het boek 'Stad van Beenderen - Deel 1' en dat is een boek die al zo lang op mijn lijstje stond! Hij stond alleen niet op mijn verlanglijstje die ik had doorgestuurd, dus dat was een ontzettend goede keuze! Als laatste kreeg ik ook nog het boek 'Style' van Lauren Conrad. Deze wilde ik ook nog eens heel graag hebben. Ook kreeg iedereen nog een Chocoladeletter. Nooit verkeerd, natuurlijk!
 
Ik kan weer wat dingetjes van mijn lijstje afstrepen. Dat vind ik altijd zo leuk om te doen! Ik vier binnenkort nog gezellige Sinterklaas met mijn oma en met mijn vriendinnen, dus daar gaan jullie vast ook wel een artikeltje van online zien komen!
 
Liefs, Romy.
 
 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive