Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 1 december 2012

My Life in Pictures: November

Vandaag laat ik jullie de My Life in Pictures zien van afgelopen maand. Deze keer is de maand November aan de beurt en wat is er veel gebeurd! Ik heb echt veels teveel gedaan, om dan nog maar te zwijgen over aankomende maand! Ik kon helaas doordat ik problemen heb met Blogger niet normale foto's posten, dus ik heb het in een collage gedaan. Eigenlijk vind ik dit ook best leuk. Daarbij lijkt het me leuk om een Diary bij te houden elke week met zo'n collage, zodat ik het iets meer in de hand heb. Wat vinden jullie?
 
1 November is de dag dat een vriendinnetje van mij jarig was. Ze heeft een aantal maanden geleden haar rijbewijs gehaald en nu ze 18 werd, mocht ze zelfstandig rijden zonder ouders. Ik had haar daarom beloofd om mee te gaan naar de McDrive en haar zou trakteren. (foto 1) Dat gingen we dan ook meteen na school doen, maar we hebben zo hard moeten lachen! Het ging niet helemaal fantastisch, haha. Daarna zette ze me af bij school, waar ik mijn fiets pakte en naar huis fietste in de 'toen al' vrieskou. (foto 2) Die week was ik ook naar de kapper gegaan, waar jullie al een artikel over hebben gelezen aan het begin van deze maand. ik was er erg blij mee en twijfel nog steeds of ik wel of niet Dip Dye moet nemen. (foto 3)
 
Die maandag daarna gingen we bowlen met school. Dit is gewoon voor het examen en het was echt superleuk. Ondanks dat we de eerste 10 minuten uitleg kregen over hoe we moesten bowlen. Niemand luisterde. Alsof wij niet weten hoe we moeten bowlen! (foto 4 en 5) Daarna gingen we nog even langs de McDonalds die daarachter zat. (foto 6) Ik wil niet weten hoevaak ik naar de McDonalds ben geweest deze maand! Een dag later moest ik ook nog oppassen en ik vond dat ik die dag wel een 'mijn-huis-is-mooier-dan-normaal-dag' had. (foto 7) Later die week ging ik voor het Cultuurpanel naar de voorstelling van Ruben Nicolai, waarna we nog een Meet & Greet met hem hadden. Wat een gezellige en oprechte man! Dat had ik niet verwacht, maar hij was heel aardig en hij nam alle tijd, had geen haast en bleef ongeveer een half uur zitten om met ons te praten. (foto 8)
 
Donderdag was mijn vader jarig en die middag kwam mijn Galaxy broek van de H&M binnen. Ik moest hem gelijk aantrekken en hem showen toen de visite kwam! (foto 9) De volgende dag kwam 'Take Me Home - Yearbook' binnen die ik al had gepreorderd! Ik ben nog steeds verslaafd aan de cd. Ik word het nooit zat! (foto 10) Die week daarna deden Ellen en ik op school elkaars haren tijdens de les. Engels was zo saai en die vrouw liep de hele tijd het lokaal uit, dus wij hadden alle tijd. We moesten wel ondertussen een luistertoets maken die we uiteindelijk met alle gokken toch nog redelijk goed hadden gemaakt! (foto 11 en 12)
 
Die maandag gingen we weer bowlen voor school. (foto 13) Die dag daarna gingen we met onze tekenklas op een excursie naar Amsterdam, waarna we nog heel veel vrije tijd hadden om te shoppen! Het eerste wat we deden was koffie halen bij Starbucks. (foto 14) Later die dag gingen we ook nog naar de McDonalds, alweer! (foto 15) Toen ik thuiskwam had mijn moeder een bak met Jelly Beans voor me gehaald. Heerlijk, heerlijk, heerlijk! (foto 16)

Met een vriendin van me gingen we naar Breaking Dawn Part II, precies op de dag dat hij in premiére ging. Wat een vreselijke film! Ik heb na de pauze alleen maar noodkreten geslagen. Wat een gemeen verhaal. De hele zaal stopte met ademen. Hij is echt gruwelijk goed en je moet hem zien, echt waar! (foto 1, 2, 3) In Amsterdam had ik nog armbandjes van One Direction gekocht. Tja, je bent verslaafd of niet, hé! (foto 4)
 
Die dag daarop heerlijk ontbijten met Scrumbled Eggs en een volkoren snede brood met kruidenkaas. (foto 5) Die dag daarop ging ik 's avonds met een vriendin naar de film Ted, die ik echt onwijs grappig vond. Het maakte echt mijn dag goed, haha. (foto 6) Een week later ging ik naar een voorstelling van Raw Dance Company. Deze is ook echt onwijs goed! Daar heb ik ook mijn recensie over geschreven! (foto 7) Daarna kreeg ik een heerlijke Bossche Bol! Yummie! (foto 8)
 
Afgelopen zondag ging ik met mijn dansvriendinnetjes uit eten. Ik heb lekker de tijd genomen om mezelf op te doffen, want dat had ik gin geen tijden meer gedaan! & het was een excuus om mijn make-up weer flink te gebruiken, want dat heb ik de laatste tijd zo weinig gedaan. De avond was ook supergezellig. Dit moeten we nou gewoon echt vaker doen! (foto 9, 10, 11 en 12)
 
Afgelopen donderdag ging ik met mijn moeder en oma naar een voorstelling en dit was mijn look van die avond. Paarsroze lippenstift met een zwart mutsje. I loved it! (foto 13) Gisteren ging ik nog lekker shoppen met een vriendin en we konden het niet laten om koffie te gaan drinken bij Ezpresso. (foto 14) Daarna hadden we nog een Subway broodje mee naar school genomen. Haha, wij zijn zo slecht! (foto 15) Op het moment dat ik dit nu schrijf allemaal is het pikkedonker en wordt mijn gezicht beschenen met fel licht van mijn computer. Deze foto komt er enkel bij, omdat anders de collage niet vol is, haha. Staat ook zo raar, anders! (foto 16)
 
Zo, dit was mijn maand! Wat hebben jullie afgelopen maand gedaan?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive