Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 29 november 2012

Mijn eerste recensie is geschreven!

 
Misschien hadden jullie het al vaag meegekregen, maar ik ben sinds dit jaar lid van het Jongeren Cultuurpanel van de Kom. De bedoeling is dat ik een aantal voorstellingen die later bij ons theater komen en daar schrijf ik dan een recensie over. Die recensie komt voordat de show daar is op de site te staan en daar kunnen mensen de recensie lezen. Ik ben vorige week voor de eerste keer op stap geweest voor de voorstelling 'Bang! Crash! Tap!' van Raw Dance Company en de recensie staat sinds vandaag online! Hier kun je hem lezen! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien! Ik vond het namelijk echt een gave voorstelling en erg leuk om daarheen te gaan voor het theater.
 
Liefs, Romy.
 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive