Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 21 november 2012

Zo, hey hallo! Daar ben ik weer!

 
Het is weer een halve week stil geweest op Knock Knock This is Me! De reden? Ik vond van mezelf dat ik na een paar weken me echt klote te hebben gevoeld, dat ik een keertje rust moest nemen. Ik mocht mezelf geen verplichtingen geven en ik moest gewoon eens kijken wanneer ik me er weer klaar voor voelde. De enige verplichting die ik kreeg was school en daarbuiten hoefde ik mezelf nergens druk om te maken. Achja, het was ook wel nodig, want op een of andere manier ging ik mezelf niet fitter voelen. Nu begrijp ik ook waarom. In mijn normale dagelijkse leven geef ik mezelf zoveel verplichtingen. Ik ga vaak 's ochtends weg en kom 's avonds pas thuis en eet zelfs heel vaak niet meer mee thuis. Mijn planning is zo druk. Maandag ga ik naar school, doe ik mijn sportorientatie en dans 's avonds nog. Dinsdag ga ik 's ochtendsvroeg naar school en heb daarna nog mijn Lucia Marthas klas, dan kom ik ook weer om half zes thuis. Woensdag zit ik van vroeg tot laat op school. Donderdag heb ik dan een kort dagje, maar moet ik alles van mijn huiswerk weer inhalen. Vrijdag begint mijn weekend, maar heb ik het altijd druk, omdat ik de volgende dag een werkdag van 10 uur heb en die dag erop vaak iets te doen heb qua verjaardagen. Kortom: Ik had gewoon geen tijd voor mezelf en heb mezelf flink verwaarloosd en dat moet ik echt afleren. Ik ga mezelf daarom ook niet meer verplichten elke dag een artikel online te hebben! Ik schrijf wanneer ik daar tijd voor heb. Ik hoop dat jullie dat begrijpen!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive