Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 22 november 2012

Movies: Breaking Dawn Part II

 
Vorig jaar ben ik met een lieve vriendin naar Breaking Dawn Part I geweest en we waren zo 'excited' over die film dat we met elkaar afspraken dat we een jaar later naar Breaking Dawn Part II zouden gaan! Dus toen we hoorden dat deze film die week de bioscopen in zouden gaan, hebben we meteen voor de eerste beste dag dat deze draaide gereserveerd. We moesten en zouden gaan!
 
Eindelijk na een jaar wachten, mocht ik hem dus eindelijk zien en nou mag ik zeggen wat ik ervan vind! Breaking Dawn Part II is natuurlijk het vervolg op de eerdere delen die je eigenlijk gezien moet hebben voordat je aan deze begint. Bella is een vampier geworden en heeft een dochtertje, genaamd Renesmee, gekregen. Van beide geniet ze met volle teugen, maar Renesmee groeit veels te snel. De Volturi komt erachter en denkt dat het een onsterfelijke is, die later grote schade zou kunnen aanrichten. Renesmee is er niet zo een en als de Volturi haar willen doden, proberen Edward en Bella er alles aan te doen om Renesmee te beschermen!
 
Oké, misschien ga ik hier een paar hatende fans door krijgen, maar ik ben geen fan van Robert Pattinson (Edward) of Taylor Lautner (Jacob). Daarentegen heb ik Kristen Stewart (Bella) altijd wel erg leuk gevonden als actrice. Misschien is dat omdat ik haar al ken van eerdere films dan Twilight. De film was daarentegen aan het begin erg nep. Ik vond de eerste tien minuten net of ik naar een slecht gemonteerde film zat te kijken. Daarentegen werd het na de pauze pas echt spannend en ik heb echt een aantal noodkreten uit mijn mond gekregen! Ik ga lekker niet meer vertellen, want jullie moeten dit lekker zelf gaan zien.
 
Je kan zeggen dat het verhaal wel erg overeen komt met het boek, maar er zijn twee momenten dat het er erg van afwijkt en dat vind ik zelf de twee leukste momenten, omdat ik niet wist wat er zou gaan gebeuren. De verhaallijn blijft verder eigenlijk hetzelfde, maar ik was zelf wel erg benieuwd hoe ze dit wilden gaan uitbeelden. Ik moet zeggen dat het simpel, maar erg mooi was! Het heeft wel echt iets magisch!
 
Ik weet een ding zeker: Deze film moet ik nog en keer zien! Of het nu in de bioscoop is of gewoon op dvd! Ik heb volgens mij de helft nauwelijk goed gevolgd, vanwege mijn noodkreten, maar ik durf te wedden dat deze film de tweede keer net zo fantastisch is! Oh ja en dit mag ook gezegd worden: Dat meisje die Renesmee speelt, is wel echt bloedmooi! En Bella mag er als vampier ook wezen!
 
Hebben jullie de film al gezien? Wat vond je ervan?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive