Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 14 november 2012

That's so me! #3

Hmm, hoe stom het ook klinkt, maar dit gevoel heb ik nog nooit gevoeld! Ik hoop toch ooit die ene tegen te komen op deze vreselijke aardbol, waarvan ik denk: Yes, hij is het!

Helaas, het is erfelijk bepaald en bij mij is het helaas zo bepaald dat ik niet veel langer haar kan krijgen dan tot de helft van mijn rug. Vroeger droomde ik er al van dat ik haar tot aan mijn billen zou hebben en ik er echt van alles mee kon doen, totdat ik me besefte dat je haar dan ook in de wcpot zou hangen. (Ja, dat zijn mijn gedachten dan weer...) Toch heb ik altijd zitten hopen dat mijn haar langer werd, ook al mag ik ook niet heel erg klagen met de lengte van mijn haar nu.

Oeps, ik ben dus verslaafd aan MAC Blushes... Ik heb er zelf maar eentje en ben helemaal fan. Deze gebruik ik bijna elke dag! Op mijn wishlist staan er nog een stuk of 8, haha, dus misschien moet ik ze toch maar eens gaan kopen!

Mensen die mij kennen, weten dat ik echt schijt heb aan wat nou staat en niet. Als ik een leuke broek zie, waar geen kip mee zou gaan lopen, en ik vind hem leuk, dan draag ik hem! Zo gaat het nou eenmaal bij mij. Zo zit dat ook met neonkleuren. Ik ben er gek op! Ook al staat het niet, ook al valt het veel op, ook al zou niemand er mee durven lopen, ik draag het. Ik hou ervan!

Wie droomt er niet over mooie gala-jurken? Ik zou zo graag zo'n mooie jurk met overal steentjes en rafeltjes willen hebben voor later! Een jurk waar veel moeite voor is gedaan!

Als laatste ben ik gek op cupcakes. Ik vind ze altijd superleuk, maar ze zelf maken... daar ben ik niet zo fantastisch goed in. Ik kan de cupcake zelf maken, maar zodra de frosting erop moet... eehh, sorry, niet voor mij weggelegd. Ik zou zo graag zo'n bloemen frosting erop doen!
 
Welke van deze bovenstaanden horen echt bij jou?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive