Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 13 november 2012

Love: My New Galaxy Jeans!



Ik heb even de twee meest charmante foto's neergezet, maar zo kunnen jullie zien hoe mijn nieuwe broek eruit ziet. Ik wilde er al zo lang eentje hebben en eindelijk, eindelijk kwam ik hem tegen op de H&M - site! Ik was verliefd en moest hem hebben! We bestelden hem en toen die eindelijk binnen kwam, moest ik hem meteen aantrekken. Sindsdien ben ik verliefd! Alleen maar verliefd! Wat een supergave broek en een fantastische kleuren!
Op school kreeg ik verschillende reacties. Driekwart van de mensen vond hem fantastisch en zo ongeveer een kwart was er wat minder over te spreken, hihi. Veel mensen vinden het gewaagd en zouden er zelf niet mee gaan/durven lopen. Nou, ik ben anders! Ik ga deze broek met ontzettend veel plezier en liefde dragen! Wat vinden jullie?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive