Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 10 november 2012

Healthy Living #1

 
Velen van jullie weten vast wel dat ik al een lange tijd bezig ben met afvallen. Ik ben ontzettend ontevreden over mijn lichaam en gewicht en ben een jaar geleden ook 8 kilo afgevallen. Ik zat op een prima gewicht en ben er ontzettend blij mee, nog steeds! Maar hoe zit het nu? Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste maanden ontzettend slecht heb gegeten. Ik ben nog niks aangekomen en op een of andere manier paste ik van de week in een maat 40 broek, wat voorheen toch echt altijd 42 was! Dus er is iets gebeurd. Toch zit ik niet zo lekker in mijn vel en ik heb van de week verteld waarom. Ik denk dat het gezond eten daar wel aan mee werkt. Ik ga dus vanaf morgen de knop omgooien. Ja, ik weet het... Bij iedereen begint het morgen, maar mijn vader was donderdag jarig en vandaag komt er nog visite enzo. Dus ik ga weer gezond proberen te leven, wat op deze momenten moeilijk gaat voor mij. Ik ga het gewoon doen!
Misschien is dit wel iets waar ik mezelf aan kan vastgrijpen om iets positiefs te krijgen in mijn leven op dit moment. Ik heb enkel alleen maar tegenslagen gekregen de afgelopen weken en ik wil nu weer positieve dingen! Dus die ga ik krijgen ook!
Daarbij zou ik ook nog graag wat kilo's kwijtraken. Ik zit net niet meer op het overgewicht, maar zou toch het prima gewicht willen bereiken. Ik ben vanaf deze week ook begonnen met Lucia Marthas en daarbij komt dus kijken dat ik 9 uur in de week sport en daarbij nog 7 uur werk en dat kan je eigenlijk ook als sport opvatten, haha.
Ik hou jullie op de hoogte!
 
Liefs, Romy.

1 reacties:

Angelique zei

Ik wens je veel succes en ik hoop dat je snel lekkerder in je vel zit!

Een reactie posten

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive