Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 11 november 2012

New Performance: The Mask!

 
Ik bedacht me van de week opeens dat ik nog helemaal geen artikel geschreven heb over mijn musical die ik op ga voeren aankomend jaar. Ik ben natuurlijk weer met een nieuw seizoen musicallessen begonnen en we zijn al helemaal bezig met de musical die we gaan opvoeren aan het eind van dit seizoen! De eerste les werd bekend gemaakt waar wij een musical over zouden gaan opvoeren en toen mijn zangcoach de dvd 'The Mask' liet zien, viel iedereen om van verbazing! We hebben daarna de film gekeken en hoe, maar dan echt: hoe? willen wij dit gaan doen? De mensen die de film kennen zullen snappen wat ik bedoel, voor de mensen die de film niet gezien hebben zegt het plaatje denk ik al genoeg, toch?
Het verhaal gaat eigenlijk over een man die een masker vind en wanneer hij dat masker op doet kan hij alles waar hij in het echte leven veels te bang voor is en echt niet zou durven. Hij is ontzettend komisch, danst heel raar en trekt de meest rare hoofden! Echt heel erg gewaagd van mijn coaches om deze film te kiezen om er een musical van te gaan maken, want het script is helemaal in de handen van mijn toneelcoach. We wensen haar allemaal veel succes en ik kan niet wachten om het script te zien en haar ideeën te horen, want ik zie dit echt nog niet zo snel gebeuren, haha!
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive