Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 8 november 2012

'Are you allright?' Well, ask me tomorrow, please.

 
Ik heb een dipje. Niet zo'n klein dipje ook... De laatste paar weken gaat het slecht met me en hoe lang ik het ook probeerde vol te houden om te zeggen dat het goed ging met me... Ik ben bang dat ik het nu ook wel moet toegeven. Ik denk dat het goed is om wat van me af te schrijven, dus hierbij komt even een klein verhaaltje van wat er is gebeurd de afgelopen tijd...
 
Het begon twee weken geleden al toen iemand die me best wel dierbaar was is overleden. Een goede vriend van me. Ik ben altijd goede maatjes met hem geweest en hoe ik thuis ook probeerde te doen dat het jammer was, maar dat het leven doorging, hoe erg ik het dan ook vond. Het deed pijn als ik eraan dacht dat ik hem nooit meer zou zien. Het heeft me best geraakt en dit gebeurde helaas net voor mijn toetsweek.
Daarbij was ik ziek in mijn toetsweek. Ik heb alle toetsen gemaakt met een doodziek gevoel, koorts en ik zat ontzettend slecht in mijn vel. Dit resulteerde dan ook in mijn cijfers. Tot nu toe heb ik alleen maar onvoldoendes terug en slechte onvoldoendes ook. Ik durf ze bijna niet te zeggen, maar een 2,6 voor Geschiedenis, een 3,9 voor duits, een 4,3 voor economie en nog een 5,3 voor duits... Ik heb op school meerdere malen staan janken. Ik kijk mijn toetsen in en denk dat ze helemaal niet van mij zijn. Ik kan nooit zo dom zijn geweest om die antwoorden in te vullen. Mijn gemiddelde cijfers voor mijn examens zijn in het rood en ik word enkel al depressief als ik naar ze kijk... Ik baal zo ontzettend van mezelf en de moed is me al flink gezakt als ik aan mijn examens denk. Ik heb van de week meerdere malen gezegd dat ik het niet ga halen en dat denk ik ook echt.
Ik ben nu nog steeds niet lekker, voel me vreselijk, ben ontzettend moe, kan niet slapen, lig wakker van alles en ik word knettergek van mezelf! Mijn positieve sfeer van de afgelopen tijd, de tijd waarin ik echt van mijn leven hield en alles maar aan nam met een positieve gedachte, is veranderd in een zwart gat. Ik ben niet vrolijk en vooral mezelf niet meer.
Ook ben ik veel onzekerder over alles. De afgelopen twee jaren heb ik gevochten tegen mijn onzekerheid. Ik dacht het ook overwonnen te hebben. Ik ben gezonder gaan leven, ik ben gaan doen wat ik leuk vind, ik ben 8 kilo kwijtgeraakt en heb een gezond gewicht bereikt. Ik was zo trots op mezelf, trok mezelf weinig van anderen hun mening aan en durfde voor de eerste keer in mezelf te geloven. Maar de laatste tijd trek ik me weer van alles aan, voel me aangesproken als mensen over 'te dik zijn' praten en opmerkingen maken die als grapje bedoeld zijn. Ik weet niet wat het is, maar ik heb elk moment van de dag het gevoel dat ik wil huilen. Dat ik in mijn bed wil liggen en wil gaan huilen.
 
Toch ga ik positief proberen te blijven, want ik weet dat ik hier niets aan heb. Ik heb deze week allemaal plannen bedacht en proberen uit te werken voor school. Ik ga op school leren voor de aankomende toetsweken, ik ga overal hulp vragen waar mogelijk is en ik ga mijn cijfers ophalen. Het moet gewoon! Ik ga mezelf over alles heen helpen en ik zelf moet het doen! Ik heb echt ontzettend veel lieve vrienden om me heen die me helpen en steunen met hele lieve woorden. Ik zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten <3 p="p">
 
Sorry voor dit negatieve artikel, maar ik moet het kwijt en ik moet mezelf even kunnen laten zien wat me nou dwars zit, aangezien alles een en al chaos is in mijn hoofd. Ik probeer artikelen te blijven typen, maar ik ga ook mezelf rust gunnen.
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive