Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 26 oktober 2012

Toetsweek is coming!

 
Volgende week is het weer eens tijd voor de vier-keer-voorkomende-toetsweek-in-een-jaar. Helaas is dit ook meteen een hele examenweek en begint het steeds belangrijker te worden. Afgelopen vakantie ben ik al aardig aan het leren geslagen, maar volgende week is het alsnog een spannende week of ik alles ga halen met op tijd leren. Ik loop al enorm achter op mijn planning en soms heb ik er gewoon geen puf voor. Dan ben ik veels te moe of wilde ik eventjes een avondje voor mezelf, wat van de week was. Ik heb aardig wat toetsen en die zal ik ook echt nog goed moeten leren.
 
Mijn toetsen zijn:
- Maandag - Geschiedenis & Mondeling Engels.
- Dinsdag - Engels.
- Woensdag - Nederlands Betoog & Wiskunde.
- Donderdag - Economie & Duits luistertoets.
- Vrijdag - Kunstgeschiedenis.
 
Oh man, wat zie ik hier tegenop. Geschiedenis krijg ik niet in mijn hoofd en over mijn Engels Mondeling durf ik niet eens na te denken. Daarbij hebben we ook nog mijn engelse toets over Literatuur, waar ik niet veel van snap. Wiskunde snap ik helemaal niets van en dat heb ik ook niet gesnapt de afgelopen drie jaar. Economie sta ik een 4,5 voor, dus er staat een enorme druk op. Duits luisteren daar heb ik nog nooit hoger dan een 5 voor gehaald en Kunstgeschiedenis is toch een beetje een eng vak, omdat ik daar of een goed cijfer of een slecht cijfer voor haal. Het enige waar ik echt vertrouwen in heb is in Nederlands! Haha, nu hebben jullie een aantal hele slechte gedachtes van me gelezen, maar ze spoken wel steeds door mijn hoofd.
 
Maar toch heb ik mezelf wel een aantal doelen gegeven bij elke toets. Als ik deze haal dan kan ik erg trots op mezelf zijn!
- Geschiedenis: Ik wil hier graag hoger dan een 6,5 voor halen. Het klinkt misschien heel overdreven, maar ik sta gemiddeld een 6,4 en moet hem eigenlijk gewoon even omhoog halen, zodat ik een 7 afgerond sta.
- Mondeling Engels: Hier ben ik al trots op mezelf als ik durf te praten en niet bang ben voor fouten. Ik weet dat ik een probleem heb met spreken voor mensen en dit keer is het samen met iemand alleen voor mijn engelslerares, die eruit ziet alsof ze je gaat slaan als je iets fout doet, maar toch ga ik proberen lekker mee te kunnen praten.
- Engels: Mijn literatuurtoets... hmm. Ik ben hier best slecht in, maar zou hier graag hoger dan een 6 voor willen halen. Dan ben ik dik tevreden!
- Nederlands betoog: Hier wil ik gewoon weer mijn best voor doen. In de les hebben we het een aantal keer geoefend en ben telkens met een 'goed' geëindigd, waarbij ik veel complimenten van mijn lerares kreeg over mijn schrijven. Ik zou hier heel graag een 7 of hoger voor willen halen.
- Wiskunde: Met een voldoende ben ik al tevreden, want ik snap het echt niet!
- Economie: Ook met dit vak wil ik gewoon een voldoende hebben. Die 4,5 moet omhoog, want anders kan ik het vergeten op mijn eindexamen.
- Duits: Een voldoende het liefst. Ik heb namelijk al een toets gehad en die ging niet heel fantastisch, namelijk. Ik moet het eventjes omhoog halen.
- Kunstgeschiedenis: Laat ik maar gewoon een goede verwachting van mezelf doen: Ik wil hoger dan een 6.
 
Zo jullie hebben mijn lijst met slechte gedachten en mijn doelen gezien. Ik weet niet of ik elke dag iets online krijg. Ik denk dat er volgende week vooral inspiratieplaatjes komen en updates van de toetsweek, zodat ik toch eventjes een klein beetje ontspanning heb!
 
Voor iedereen die ook toetsweek heeft: Succes, you can do it!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive