Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 25 oktober 2012

New in: NYX Cosmetics.

 
Een groot afscheid voor de fans van NYX Cosmetics in de Benelux. De webshops in de Benelux hebben geen toestemming meer om dit merk te verkopen en er kwamen flinke kortingen. Een beetje een dubbel gevoel voor iedereen, denk ik. De kortingen zijn natuurlijk ontzettend fijn, maar het is ook heel erg balen dat ze bijna nergens meer goedkoop te krijgen zijn. Ik maakte gebruik van de kortingen en kocht nog een aantal leuke producten:
 
* Ik kocht drie Jumbo Eye Pencils. Ik wilde graag de witte en de zwarte hebben, maar die waren helaas al uitverkocht, dus ik kocht drie andere kleurtjes die me wel erg mooi leken. Ik kocht de kleuren 'Yogurt', 'Strawberry Milk' & 'Peacock'. Drie ontzettend leuke en fijne kleuren!
* Als tweede gooide ik een Matte Lipstick in het winkelwagentje, namelijk een fel roze kleur genaamd 'Rouge'. Ik wilde sowieso graag een Matte Lipstick hebben, dus dit was nog net het moment!
* Ook gooide ik er nog twee Lipsticks bij. Namelijk 'Ulysses' & 'Eucalyptus'. Twee mooie, aparte kleuren die al een tijdje op mijn wishlist stonden. Die kan ik bij deze dus ook mooi wegstrepen!
* Als laatste kocht ik ook nog twee Lipglossen, genaamd 'Sorbet' & 'True Red'.
 
Ik baal er ontzettend van dat ze niet meer te koop zijn in de verschillende webshops, hopelijk veranderd hun mening snel en krijgen we toch weer toestemming, ooit...
 
Heeft een van jullie nog wat goedkopere NYX producten kunnen scoren?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive