Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 24 oktober 2012

Tussentijdse Toets gehaald!

 
Gisteren was het dan zo ver... Ik heb er maanden lang tegenop gekeken, maar ik wist dat het eraan zat te komen. Eén van de twee examens voor mijn autorijden. Nou ja, examen... Een Tussentijdse Toets. Aan mij de eer om mijn bijzondere manoeuvres af te sluiten als ik deze goed uitvoerde. Daarbij moest ik ook nog laten zien wat ik kon qua rijden!
Voor mijn Tussentijdse Toets had ik nog een uurtje rijles en daar ging het al helemaal niet goed. Ik wisselde van snelheid door een spastisch, trillend been en was slecht geconcentreerd en voordat ik die toets had, kon ik mijn tranen ook niet helemaal in bedwang houden. Vreselijk! Huilen terwijl je instructrice ernaast zit en het ook niet in kunnen houden. Ik schaamde mezelf dood. Daarna liepen we naar boven en daar kreeg ik een examinator. Hij was erg aardig en ik vertelde hem ook meteen maar dat ik redelijk zenuwachtig was vanwege mijn faalangst. Daarna moest ik wat vertellen over de banden en faalde ik ontzettend met Tommy (onze bijnaam voor de TomTom). Naderhand moest ik er wel om lachen, want ik heb alle plaatsten aangetikt, maar niet de plaats die ik moest hebben, vanwege mijn trillende handen. Maar ik kon gaan rijden. De motor sloeg redelijk vaak af en hij moest me een aantal keren flink terecht wijzen op wat ik deed. Maar uiteindelijk vinkte hij toch 'Ja' aan, wat inhield dat ik het gehaald had! Pfooee, ik kon weer ademen!! En ik ben blij! Nu kan ik gaan oefenen voor mijn echte examen en misschien... heel misschien... ben ik de gelukkige die begin volgend jaar haar rijbewijs in haar handen kan houden!
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive