Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 27 oktober 2012

Celebrity Photo Challenge: #7 The Celebirty who you would to trade lives with

 
Misschien is mijn antwoord hierop een beetje apart, maar ik zou weleens willen ruilen met Pink. Niet voor altijd, maar voor een dagje. Ik ben zo benieuwd hoe haar leven eruit ziet! Ik kan daar echt totaal geen hoogte van krijgen, maar ben gewoon zo ontzettend benieuwd naar hoe zij 's ochtends wakker wordt en met welke gedachte, wat ze doet 's ochtends, hoe ze over dingen denkt, hoe ze op straat is, etc, etc, etc. Het is niet de meest logische verklaring, maar goed, haha. En daarbij zou ik ook nog weleens willen weten hoe Simon Cowell zijn leven eruit ziet, haha, maar die zet ik er maar even niet bij, want hoe vreemd is het dat ik met een man zou willen ruilen?
 
Als ik wel echt heel realistisch zou moeten kijken en mijn leven voor altijd met iemand ruilen, zou ik voor Chantal Janzen gaan. Zij heeft in mijn ogen een perfect leven. Niet dat het zo perfect zou zijn, maar wat ik van haar zie, daar ben ik een klein beetje jaloers op... Een fantastische baan, een lieve man en een superlief zoontje en ze ziet er altijd zo gelukkig uit!
 
Met welke celeb zouden jullie je leven willen ruilen?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive