Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 1 oktober 2012

My Life in Pictures: September.

Ik heb pas geleden mijn blog helemaal omgegooid. Ik ben veel persoonlijker gaan schrijven en in mijn artikelen laat ik jullie vaak al wat persoonlijke foto's zien. Toch zijn er ook een paar foto's die ik niet heb laten zien en die ik toch met jullie ga delen! Hier zijn de foto's van September!


Met mijn lieve mama, papa en broertje op een boottocht bij Neeltje Jans in Zeeland. Hier gingen we heen in de vakantie om de deltawerken te bekijken. Het was niet ontzettend bijzonder en eigenlijk wel een beetje saai, maar toch was het wel gezellig.

Aan het begin van deze maand ben ik met mijn moeder naar Lille en Kortrijk geweest. Hier waren we lekker eventjes in het zonnetje gaan zitten in Lille, nadat het zo ontzettend druk was in het centrum en we gewoon niet meer konden lopen daar.

Mijn vader had bij een Surinaamse familie geholpen om dingen te verplaatsen en ze kwamen aan met Roti voor hem. Mijn vader hield er niet zo van, maar het kwam heel mooi uit dat we die avond pannenkoeken gingen eten en ik dat helemaal niet lekker vind. Dus wie kreeg de Roti?

Healthy smoothie met yoghurt en blauwe bessen! Heerlijk! Echt een aanrader om te maken. Het is niet alleen lekker, maar ook supergezond en je zit er snel vol van.

Starbucks coffee & The Voice of Holland. Perfecte combinatie en een perfecte vrijdagavond!

Bij de Jumbo kwam ik diepvries cupcakes tegen. Ik was eigenlijk wel benieuwd! Dus thuis meteen eentje genomen en deze was nog best wel lekker, eigenlijk.

Goodmorning! Lekker ontbijtje! Een Latte Vanilla met een kaasbroodje met kruidenkaas.

Gourmetten met mijn ouders en broertje. Wij zijn zelf niet zo van het barbecuen, aangezien dat een iemand de hele tijd staat om het vlees om te draaien en de andere 3 zijn dan maar aan het eten. Met gourmetten gaat het veel fijner en makkelijker.

Ellen had haar hondje meegenomen naar school voor het vak tekenen. Zo konden we oefenen met het natekenen van bewegende dieren. Alleen ging deze hond er toch even voor zitten. Wat een superlief beestje! 

Yummie, dit is echt een heerlijke combinatie. Eierkoek met slagroom en aardbeien!

Beetje een vage foto, maar het rode was het theater waar ik die avond gestaan had. Ik vind het altijd zo fantastisch dat als ik daar langs rijd een theater zie en ik kan zeggen dat ik daar al meerdere keren een zaal heb vol gekregen en op het podium mocht staan! Gewoon een heel mooi gevoel. Er zitten dus erg mooie herinneringen aan!

Lekkere lunch. Roerei met zout, peper, knoflook en peterselie. 

Gratis broodje Subway! Dat laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan! Het was de opening van ons winkelcentrum en tussen 12:00 en 16:00 kon je een gratis broodje halen. Het was echter wel een wachtrij van een uur.

Verjaardagsoutfit. Ja, weer een badkamerfoto! 

Feestje op zaterdag met al mijn lieve vrienden! Ik realiseerde me die dag weer hoeveel ik van ze hou. Echt waar! Heb een topavond gehad! <3 p="p">

Volgende dag had ik mijn familiefeestje. Het is weer zo anders en ik was dan ook zo moe van de vorige avond. Daar ging de laatste pas om 01:30 weg en ik moest om 07:30 weer op. Dus ik viel soms gewoon bijna in slaap, maar ondanks dat is het altijd onwijs gezellig met mijn familie!

Koffie bij Ezpresso. Ik hou van koffie!

Deze heb ik voor mijn verjaardag gekregen. Ik vind het een onwijs gave tas, maar ik denk niet dat ik er zo mee over straat ga lopen. Misschien als toilettasje! Je kan er goed dingen in kwijt!

Avondeten. Aardappelpatatjes!

Als toetje nep-Cookie Dough ijs. Geloof me, dit is net zo lekker als de echte versie van Ben & Jerry's! Daarbij natuurlijk ook nog een stuk goedkoper!

Lunchen met mijn mama in de stad. La Place is gewoon echt geweldig qua lunch. Je zit de hele dag vol. Dit alles was van mij en mijn moeder? Mijn moeder at niks. *lang leve haar dieet!* 

Nadat we hadden opgetreden met Paul de Munnik moest de kleedkamer wel opgeruimd worden. Een groep van 15 mensen in een redelijk kleine kleedkamer gaat gewoon niet goed.
 
Mijn moeder moest overwerken, mijn broertje was op kamp en mijn vader had geen zin om te koken. Ik kwam afgelopen woensdag uit school om 17:00 en ik kreeg een sms'je: 'Jack of Griek'. Ik sms'te meteen terug met 'Griek!!' en een kwartier later zaten we met z'n twee'tjes bij de Griek te smullen van een Ermis. Het lekkerst vind ik die Tzatziki, yummie!

Ik sla daar ook nooit het toetje over, want wat hebben ze heerlijke chocoladecake daar!

Mijn mama had tompoucen gehaald en ik voelde me zo slecht toen ik dat at! Ik was net weer gezond bezig die dag en dan krijg je een bordje in je hand geduwd. Maar hij was wel ontzettend lekker!

Ik moet om 23:30 altijd nog naar huis fietsen vanaf mijn werk op zaterdag. Ik zag de maan met een onwijs mooi beeld en zag er helemaal een foto in. Het enige wat ik bij me had was mijn mobiel, wat dus het beeld in mijn hoofd totaal verpestte en er deze vage foto van maakte, haha.

& als afsluiting: een blauwe tong! Even bewijzen aan een vriendin dat ik de blauwe lollie die ze me voor mijn verjaardag gaf eindelijk echt had opgegeten. How charming!
 
Hoe was jullie maand?
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive