Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 2 oktober 2012

Celebrity Photo Challenge: #1 Your favourite band.

 
Deze heeft volgens mij geen enkele uitleg nodig. Iedereen die mijn blog langer volgt weet dat ik fan ben van One Direction! Ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger ze helemaal niet zo geweldig vond. Puur omdat ik een overtuiging had om nergens fan van te worden die meer dan 1000 gillende meisjes achte zich aan heeft, denk aan Justin Bieber als typisch voorbeeld. Ik wil en wilde gewoon niet gezien worden als een van die overdreven fans. Maar toen hoorde ik One Direction bij de Olympische Spelen en toen kon ik er niet meer van weglopen, ze waren goed! Toen ik het liedje 'What makes you beautiful' grijs gedraaid had ging ik me wat meer in de mensen achter het liedje verdiepen. Denk aan Youtube-filmpjes opzoeken en foto's. Toen kwam ik erachter dat het ook nog eens hele leuke jongens zijn. Ik ben niet zo'n fan dat gaat gillen zodra er een plaatje in zicht is van ze, maar ik hou van hun muziek en karakter en het feit dat ze allemaal zo verschillend zijn, wat het juist zo leuk maakt. Daarbij mogen ze er allemaal wezen qua looks en dan vooral Zayn. Will you marry me? Dus genoeg redenen! Ik kan niet wachten tot ze met hun concert naar Nederland komen!
 
Wat is jullie favoriete band?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive