Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 30 september 2012

20 Day Celebrity Photo Challenge

 
 
Ik ga de 20 Day Celebrity Photo Challenge doen! Ik ga 2 keer in de week een artikel plaatsen over deze Challenge. De Challenge bestaat uit 20 dagen, dus dat betekent dat er 10 weken lang elke week twee artikelen komen over deze Challenge. Zo, dat zijn veel Challenge'en in 3 zinnen! Ik kwam deze tegen op een forum en vond hem wel erg leuk om te doen. Het is weer eens wat anders dan een normale challenge en het is ook een leuke bezigheid om jezelf er eens in te verdiepen. Dus dit kunnen jullie van mij gaan verwachten aankomende weken! Wie doet er mee?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive