Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 21 september 2012

That's so me! #1

Vandaag een heel nieuw onderwerp op mijn blog. Ik ben een Tumblr-freak! Ik volg ontzettend veel tumblr-pagina's en ik blijf maar rebloggen. Daarbij volg ik ook veel pagina's als 'Beforeidie', 'Justgirlythings' en 'Teenager Post'. Elke keer als ik daar weer eens op kijk zie ik zoveel dingen die met mij te maken hebben. Quotes die gewoon typisch mij zijn. Deze dingen vind ik zelf ook vaak heel leuk om terug te zien op andere blogs, zo krijg je meer een beeld van deze mensen en het leest ook heerlijk weg. Hier wil ik dus ook een rubriek van maken op mijn blog. Af en toe zullen jullie zo'n artikel tegenkomen! Hope you like it!

Hmm, misschien klinkt het wel heel raar, maar ik ben echt een dromer. Ik denk na over van alles en nog wat. Over hoe ik er later uit zie, over wat ik later voor werk doe, hoe ik mijn kinderen zal gaan opvoeden, hoe ik mijn huis in ga richten, etc. Zo ook over mijn bruiloft. Wiens meisjesdroom is het niet om te gaan trouwen? Tegenover je jouw grote liefde en om je heen je familie die met tranen naar je kijkt, omdat je er zo mooi uitziet. Een prachtige jurk, waarin je je echt een prinses voelt! Ik denk er af en toe wel eens aan, lekker wegdromen over hoe je het zou kunnen vieren en met wat voor leuke jongen je je leven zal gaan delen. Hahaha, of ben ik serieus de enige die dat doet en klink ik nu echt bezeten, ofzo?

Oké, als je me durft te zeggen dat je dit niet heel fantastisch zou vinden... Wie wil dat nou niet? Ik zou dolgraag veel geld hebben om uit te geven. Lekker een dagje winkelen en uit kunnen geven wat je maar wilt. Daarna thuiskomen met heel veel tassen die je bijna niet meer kunt dragen. Een hele nieuwe garderobe shoppen, je kamer een make-over geven, leuke dagjes weggaan, je vrienden trakteren op een etentje en ga zo maar door! Heerlijk, lijkt me dat! Maar aan de andere kant ben ik ook heel gelukkig met wat ik nu heb, hoor.

Als ik thuis ben trek ik het liefst iets heel comfortabels aan. Een joggingbroek ligt eigenlijk altijd klaar om aan te trekken, maar het lekkerst vind ik toch meestal in een legging rond kunnen waggelen. Een veels te grote sweater er overheen en klaar is Kees. Comfortabel en toch draagbaar!

Deze vond ik toch wel erg toepasselijk om er in het artikel bij te zetten. Ik zei bij het eerste plaatje al dat ik een dromer ben. Ik heb grootse dromen waar iedereen me voor gek voor zal verklaren. Niet omdat ze zoveel fantasie bevatten, maar omdat het gewoon bijna niet haalbaar is. Ik droom van een baan in het theater, elke dag kunnen doen wat ik leuk vind. Ik droom van een studie/opleiding in die richting. Ik droom van een eigen huisje met een mooie tuin. Ik heb nog veel meer dromen en toch zijn ze allemaal niet fantastisch bereikbaar. Hoe vaak heb ik nou wel niet gehoord van verschillende mensen dat ik nooit in het theater zal staan? Hoe vaak heb ik niet gehoord dat ik die studie nooit ga halen? Ik kan me erdoor naar beneden laten halen, maar dat doe ik niet. Ik blijf stiekem tegen mezelf zeggen dat ik het misschien nog wel kan halen, als ik het echt wil. Ondanks wat alle anderen zeggen!

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive