Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 20 september 2012

Book: Ik hou van New York.

 
Angela Clark pakt het eerste vliegtuig als ze haar verloofde betrapt met een andere vrouw – tijdens de bruiloft van haar beste vriendin. Eenzaam en alleen staat ze enkele uren later voor een willekeurig hotel in Manhattan. Ze raakt al snel bevriend met Jenny, de receptioniste van het hotel. Samen verwerken ze Angela's liefdesverdriet met shoppen, cocktails en naar de sauna gaan. Ze date met twee mannen tegelijk en geniet met volle teugen van haar nieuwe vrijheid. Als Angela een baan krijgt als blogger bij een hip tijdschrift lijkt haar leven weer helemaal op orde te zijn. Haar blog over daten in New York is al snel een groot succes en wordt binnen no time door iedereen gelezen – ook door haar twee mannen...
 
Ik was ontzettend benieuwd naar dit boek, omdat iedereen er heel positief over was. Ik kreeg dit boek van mijn opa met sinterklaas en toen ik verschillende recensies erover las ben ik meteen gaan lezen! Dit boek leest zo ontzettend goed weg! Ik zat vanaf de eerste bladzijde in het verhaal en kon het ook niet wegleggen. Door het boek heen kreeg ik echt veel respect voor de hoofdpersoon, Angela. Wat ze allemaal doet en meemaakt, iets waar je alleen maar met verbazing naar kan kijken. Ook gaat het boek natuurlijk over dingen waar ik zelf gek op ben, zoals bloggen en New York, maar ook over het daten en hoe ze zo stom als ze is de fout in gaat door met twee mannen tegelijk te daten en het ze te vertellen. Ondanks dat ik flink respect had voor haar heb ik wel vaak gezeten van: Doe normaal! Dingen waar ze zelf boos om is geworden en iemand kwalijk nam en hetzelfde ging doen in dat New York, eigenlijk. Ja, ik weet het: het is een boek. Maar ik leef gewoon graag mee, haha! Heeft iemand dit boek al eens gelezen?
 
Liefs, Romy.
 
 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive