Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 19 september 2012

Lovely birthday weekend!

 
 
Ik heb jullie verteld dat ik dit weekend mijn verjaardag zou vieren en dat heb ik gedaan ook! Het was onwijs gezellig en ik heb me echt heel goed vermaakt!
Zaterdag heb ik eigenlijk de hele dag allemaal voorbereidingen gedaan. Partytent opzetten, tafels slepen en dekken, hapjes klaarmaken, van alles schoonmaken. Dit had ik allemaal in de ochtend voor elkaar gekregen en toen had ik tijd om in de middag naar mijn repetitie te gaan en nog een terrasje mee te pakken. ´s Avonds was het feest. Het was zo gezellig! Iedereen kwam langzaamaan binnenstromen en ik vond het zo leuk veel mensen weer te zien. Er waren veel hapjes en ik had een laptop op boxen aangesloten met veel Hitzones en Spotify, zodat we van alles konden opzoeken. Aan het begin was iedereen aardig rustig, maar langzamerhand hebben we bijna iedereen aan het dansen gekregen en ging de laatste pas weg om 01:30. Arme buren! Daarna moest ik ook nog alles opruimen en werd het gauw 02:15, waarna ik snel mijn bed in dook.
De volgende ochtend moest ik om 07:30 weer mijn bed uit, want ik moest nog een kwarktaart maken voor de familie-verjaardag. Om 11:45 kwam de eerste en de laatste ging laat 's avonds weg. Ik was doodop! Gelukkig was het wel ontzettend gezellig.
Maandag was ik echt jarig en zijn we met mijn tekenklas naar Burgers Zoo geweest. We moesten zoveel mogelijk dieren natekenen en daarbij hebben we het ook ontzettend gezellig gehad! Ik hou van mijn vriendinnetjes! Daarna naar mijn sportoriëntatie en daarna nog een dansles, waar ze speciaal voor mij een choreo hadden gemaakt op een liedje met de tekst: It's your birthday. Toen nog bij een repetitie geweest van mijn optreden die aankomende zaterdag is waar iedereen heel hard voor me heeft staan zingen, haha. Ik heb me zo ontzettend jarig gevoeld en ben zo blij met iedereen die ik nu heb! Thanks iedereen voor de fantastische verjaardag!
 
Liefs, Romy.





Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive