Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 26 september 2012

Test: Wat zijn mijn sterke en zwakke eigenschappen?


Op meerdere blogs ben ik het tegen gekomen, maar toen ik het las bij Jesdiny vond ik het eigenlijk toch wel heel leuk om zelf eens te gaan uitzoeken: De persoonlijkheidstest. Dus ik ben alles helemaal eerlijk gaan invullen en daar kwamen een top 3 sterke eigenschappen en een top 2 zwakke eigenschappen uit. Ik heb van de zwakke eigenschappen een top 2 gemaakt, omdat alles op hetzelfde neerkwam. Ik was erg benieuwd welke het waren en ben volop eerlijk wezen kijken naar de eigenschappen.

Top 3: Sterke eigenschappen:
1. Creativiteit.
Creatieve mensen zijn origineel en vindingrijk. Ze bedenken nieuwe en productieve manieren om dingen te doen. - Hmm, aan de ene kant kan ik het hier wel mee eens zijn. Ik ben vaak op zoek naar nieuwe manieren en hoe dingen beter tot zijn recht komen. Daarbij vind ik ook onder creativiteit vallen dat je  sommige dingen anders interpreteert dan anderen. Niet alleen bij nieuwe manieren qua hoe ga je op een wc zitten, maar ook qua het doen en laten. Ik hou van acteren en dansen en ik merk gewoon dat ik anders dans dan anderen. Ik heb een eigen stijl, ik kies mijn eigen bewegingen. Acteren doe ik ook op andere manieren. Dit heeft allemaal wel met elkaar te maken, denk ik.

2. Nieuwschierigheid.
 Nieuwschierige mensen zijn voortdurend geïnteresseerd in hun innerlijke ervaringen en de wereld om zich heen. - Deze klopt op zich ook wel. Ik ben altijd erg nieuwschierig naar wat andere mensen doen en waarom ze iets doen. Ook bij mezelf. Waarom heb ik dat gedaan? Dat is een vraag die ik mezelf, maar ook anderen, wel vaak stel.

3. Vitaliteit.
Deze mensen staan vol energie in het leven. Ze doen dingen niet halfslachtig, beleven het leven als een avontuur en voelen zich levenslustig en actief. - True! Vroeger was ik een persoon die nergens bij nadacht en dacht dat alles wel aan komt waaien. Ik vond alles heel normaal. De afgelopen jaren heb ik geleerd dat niks daarvan waar is. Je moet werken voor wat je doet en je krijgt nooit een tweede kans. Dat is hoe ik er nu over denk. Als ik iets kan aangrijpen dan doe ik dat! Ik geniet van alles wat ik doe en ben ontzettend dankbaar. Ik heb echt leren inzien de afgelopen twee jaar dat ik echt veel in mijn handjes mag knijpen met wat ik heb en wat ik kan doen. Zo heb ik bijvoorbeeld mezelf enorm ontwikkeld qua dansen en zingen. Vooral in het inleven. Eerst dacht ik er zo simpel over: Het komt allemaal wel. Afgelopen jaren heb ik geleerd er hard voor te werken en ik ben zo blij met wat ik nu allemaal al bereikt heb. Ik geniet van mijn leven en van elke seconde en gelukkiger dan ik nu ben kan je niet zijn!

Top 2: Zwakke eigenschappen.
1. Voorzichtigheid.
Wie voorzichtig is, maakt zijn keuzes met zorg. Deze mensen nemen geen onnodige risico's en zeggen of doen geen dingen waar ze later wel eens spijt van zouden kunnen krijgen. - Dit is inderdaad een van mijn slechte eigenschappen. Ik ben in sommige opzichten totaal niet voorzichtig. Ik neem alles aan. Zeg tegen me: 'Ga je mee naar een voetbalwedstrijd?' Ik zeg ja. 'Doe je mee aan een optreden voor dit?' Ik zeg ja. 'Wil je een extra dansstijl in de week leren?' Ik zeg ja. Ik neem alles aan en dat gaat soms zo erg in mijn nadeel werken. Ik ben vermoeid en krijg problemen met mijn concentratie. Ik ben blij dat ik een ontzettend lieve danslerares heb die het elke keer weer aan me ziet en me even goed vertelt dat ik aan de rem moet trekken en een keer een dagje rust moet nemen of een keertje een repetitie moet skippen. Ook al doe ik het niet vaak, ze zet me wel aan het denken. 

2. Zelfcontrole.
Mensen met veel zelfcontrole zijn gedisciplineerd en hebben hun gevoelens, gedrag en voorkeuren altijd in bedwang. - Zoals ik bij 'Voorzichtigheid' al vertelt heb, heb ik hier veel problemen mee. Ik ben niet gedisciplineerd, kan niet plannen en wil alles tegelijk en probeer het ook tegelijk te doen, wat uitmondt in stress, vermoeidheid en huilbuien, omdat het niet lukt. Geen goede eigenschap!

Zoals jullie zien ben liggen mijn sterke eigenschappen wel in het leven. Ik wil en doe van alles, geniet van het leven, ben dankbaar voor alles en ben druk bezig. Maar dat komt meteen op mijn zwakke eigenschappen uit. Dat zijn namelijk de punten die me maar weer duidelijk genoeg maken dat ik het moet plannen en dat ik het veel meer voorzichtiger moet doen. Ik moet niet alles willen en niet van alles willen doen tegelijk. Dit is zeker een punt waar ik aan moet werken!

Wat kwam er bij jullie uit in de test?

Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive