Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
donderdag 27 september 2012

Zenuwen, zenuwen, zenuwen, maar we blijven positief!

 
Vandaag is het zover! Toen ik hoorde dat iemand van de opleiding Lucia Marthas les zou gaan geven op school was ik echt niet te stuiten! Wauw! Nog steeds ben ik er helemaal weg van. Er bleken audities te zijn voor een talentenklas en ik twijfelde eerst heel erg om mezelf op te geven. Ik hou van dansen en doe het het liefst de hele dag, maar is dit niet wat teveel gevraagd van mezelf? Dat is iets wat in mijn hoofd rond bleef spoken. Maar aan de andere kant zei ik tegen mezelf: hoe groot is de kans dat je dit nog een keer kan overkomen? Dus ik heb me met veel moed ingeschreven en vandaag is de auditie! Ik heb geen idee wat ik moet en ga doen. Ik weet dat de kans zeer klein is dat ik de auditie door kom, maar toch ga ik dit gewoon als een mooie ervaring zien. Nee heb ik en ja kan ik krijgen, toch? Ik ga gewoon lekker genieten en zorgen dat ik geen zenuwen heb. Gewoon lekker een middagje dansen en nieuwe dingen leren. Als ik niet door ga is het geen schande, want dit is wel een enorm goede opleiding en ik ben niet een perfecte danseres. Maar hoe vet zou het zijn als ik door zou gaan?! Ik ga gewoon lekker mijn best doen! Duimen jullie voor me?
 
Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive