Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 25 september 2012

New in: New Yorker.



Vorige week dinsdag had ik een lekker studiedagje. Ik had mijn rijlessen, waarna ik met een van mijn lieve vriendinnen Anita ging shoppen. Nadat we de Kruidvat en Men At Work in waren gelopen was de New Yorker aan de beurt. Oh man, wat ben ik toch een sucker! Dat is iets wat ik de hele tijd tegen mezelf zeg. Ik zeg dat ik iets haat en opeens wordt ik veel later er helemaal fan van. Dat was in dit geval bij de New Yorker. Als je me twee maanden geleden zou vragen wat ik van deze winkel vond had ik je een heel simpel antwoord gegeven: 'Ik hou niet van de New Yorker, niet mijn kledingstijl en alles lijkt wel te klein.' Did I say what?! Jep, dat was mijn mening de afgelopen jaren. Totdat ik de New Yorker inliep en eigenlijk alles wel heel erg leuk vond! 
Toen ik binnenkwam zag ik meteen muts liggen die ik zo ontzettend graag wilde hebben. Ik ben gek op mutsjes! De laatste tijd ben ik helemaal into de accessoires en ik wil het liefst alles in verschillende kleurtjes, zodat ik kan matchen. Deze muts was maar €5,95! 
Daarna vond ik een trui met de woorden 'Who is Who' erop. Ik vond hem meteen zo ontzettend leuk en moest hem passen. Daarbij zit hij ook nog lekker warm en past het perfect bij mijn herfst-collectie! Ik ga deze binnenkort snel eens aantrekken, aangezien het al vreselijk koud begint te worden buiten! Ja, ik ben een kouwkleum. Deze truiwas €19,95.

Na de New Yorker zijn we nog flink wat andere winkeltjes in geweest en daarna hebben we even een lekker bakje koffie gehaald bij de Ezpresso. I really do love their coffee!

Liefs, Romy.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive