Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 1 september 2012

A weekend to France and Belgium!

Vandaag om 06:00 ben ik vertrokken vanuit Utrecht naar het zuiden. Ik ga lekker een weekendje weg met mijn moeder. Ik ga bijna nooit met mijn moeder weg, dus dit is wel erg bijzonder. Zowel voor haar als voor mij. We gaan eerst met de bus naar Lille, waar we gezellig gaan shoppen. Ik ben zelf al een keer eerder in Lille geweest en vind het een leuke en mooie stad. Het enige nadeel is de Franse taal en ze verdommen het om Engels te praten, haha. Daarna gaan we om ongeveer 17:00 met de bus richting BelgiĆ«, naar Kortrijk. Daar krijgen we een hotelletje en gaan we nog de avond en volgende dag doorbrengen. Ik zal daarna aan het eind van de middag of begin van de avond weer vertrekken richting Nederland. Ik hoop dat het lekker weer is, want met die regen hier... tja... wil ik wel kunnen zeggen dat ik heerlijk weer heb gehad, natuurlijk! 
 
Twee jaar geleden hebben we ook zo'n trip gemaakt naar London voor drie dagen en dat was ook ontzettend leuk en gezellig. Tot 's avonds laat rondhangen in de stad en daarna te voet naar het hotel, heerlijk! Natuurlijk ga ik met dit tripje proberen foto's te maken en hopelijk kan ik ze snel aan jullie laten zien!
 
Liefs, Romy.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive