Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
vrijdag 31 augustus 2012

My Life in Pictures: Augustus 2012

Vandaag is het tijd voor de My Life in Pictures van Augustus. Ik heb weer wat leuke dingen gedaan, maar het zijn er niet zoveel als normaal. Toch hoop ik dat jullie het leuk vinden om naar te kijken!
 
Waaaah, finaly! Ik ben op 1 augustus na 4 pogingen geslaagd voor mijn theorie-examen. Ik was zo blij. Ik ging er echt heen met een gevoel van: laat maar zitten. Ik ga me niet druk maken, want het gaat anders toch wel fout. Mijn boek had ik express thuis laten liggen en ik ging er maar niet over nadenken. Het enige vervelende was dat mijn vader me moest brengen en hij de hele tijd over eten praatte. Dat hield ik niet echt vol, haha. 'Wat zullen we vanavond eens gaan eten? Lekker spareribs of een broodje hamburger?' Ik kan dat niet aanhoren als ik zenuwachtig ben en dat weet hij, haha. Maar het hielp allemaal wel, want ik ben gewoon geslaagd als een malle! Daarna natuurlijk nog gebak gehaald en opgegeten.

Mijn moeder had in de aanbieding bij de V&d deze decoraties zien staan voor cupcakes. Die heeft ze voor me meegenomen en ik probeerde er eigenlijk een leuke foto van te maken, maar die zijn helaas allemaal een beetje gefaald, haha. Maar ik vind ze wel superschattig voor op koekjes of cupcakes!

Mijn broertje was naar de winkel gereden en heeft een cadeautje voor me gekocht, omdat ik geslaagd was. Superlief! Een (crack) nagellakje van Rimmel London. Hij vroeg nog heel voorzichtig of ik hem al had, maar ik was er erg blij mee!

Reusachtige Merengues! Mijn moeder nam ze mee bij de La Place (volgens mij??), maar ze waren echt niet te eten! Bah, bah, bah en ze stonken ook zo! Gadsie!

Ik was supererg verbrand, maar na drie dagen werd het al aardig bruin. Ik vond het op zich wel redelijk. Maar ik was ook echt geschrokken van de reactie op mijn huid. Het ging supersnel vervellen en binnen een week was ik dus weer spierwit!

Besjes! Echt een heerlijk tussendoortje. Een klein beetje suiker eroverheen en klaar is kees. Yummie!

We zaten op de rommelmarkt en als het ging regenen zaten we lekker droog. Maar helaas de zon scheen heel erg en wij zaten dus in de schaduw en dat was nog best wel koud. Het gaf wel een enorm mooi effect aan de bomen!

Rommelmarkt! We hadden echt enorm veel rommel. Ik vind het alleen altijd zo saai. Maar deze keer hadden we het druk genoeg en hebben we aardig wat verkocht!

Met een aantal vrienden naar de voetbalwedstrijd FC Utrecht - Feyenoord. Ik was niet echt voor een bepaalde partij, maar ik vond het wel ontzettend leuk. Ik hou van voetbal, maar was nog nooit echt naar een stadion geweest, eigenlijk. Ik vind het gewoon geldverspilling, want ik kan het ook op televisie zien. Maar deze kaartjes kostten me niks en dan ga ik graag mee. Daarbij was het ook een hele gezellige middag!

Weer naar huis fietsen na de wedstrijd. Ik nam een binnendoor weggetje, want wat hou ik van dit stukje! Afgelegen en stil, zodat je lekker kan genieten en nadenken. Ik vind het zo fijn dat er een park vlakbij mijn huis ligt!

Dagje naar Valkenburg. Lekker rodelen en op een terrasje gezeten. Echt heel gezellig! Stiekem ben ik net een klein kind als ik ga rodelen. Zo hard mogelijk gaan en schreeuwen van blijdschap, haha. Kom mij maar niet tegen, daar!

Met mijn moeder even gaan shoppen en toen zag ik dat bij de Expo leegverkoop was. Alles was voor 50 procent korting! De winkel gaat weg en daar baal ik flink van, want het is echt een superleuke winkel. Maar dat betekende wel dat het enorme fotoschilderij dat ik al zo lang wilde hebben veel goedkoper was! Dus ik heb hem meegenomen, maar toen moesten we er nog een enorm eind mee slepen. Gelukkig kwamen we de collega van mijn moeder tegen en die tilde hem voor ons op en bracht hem naar de parkeergarage. Mijn moeder (die toevallig zijn baas is) was tevreden, haha.

Bowlen met mijn moeder, broertje en een vriendin van mijn broertje. We hadden enorme lol, haha. Mijn broertje gleed een aantal keren ontzettend hard over de baan heen en maakte flinke blunders. Mijn broertje raakte geen enkele kegel, daarentegen waren mijn moeder en ik echt aan het strijden om wie de meeste punten zou hebben. Helaas, mijn moeder heeft gewonnen. 'Mam, de volgende keer maak ik je in!'

De volgende ochtend een goedmakertje. Ze had enorm veel verschillende, lekkere broodjes meegenomen. Denk aan Turks brood, kaasbroodjes, bolletjes, croissantjes, etc. Lekker veel keus en het was zo lekker!

Die middag een lekker smoothie gemaakt. Ik hou van aardbeiensmoothies. Een lading yoghurt, aardbeien en twee druppels vloeibare suiker. Even mixen en voila! De lekkerste smoothie die je ooit gedronken hebt!

Met mijn moeders werk naar Musical Proms 2012 geweest. Was supergezellig! Het geluid was daarentegen niet echt goed. Ik heb een aantal keren flink mijn oren dicht moeten knijpen. Maar echt, ik was helemaal onder de indruk van Carolina Dijkhuizen en Tony Neef! Wat een stemmen hebben deze twee toch! Daarentegen vond ik de andere zangers en zangeressen wat tegenvallen. Flinke valse noten bij Joke de Kruijf, bijvoorbeeld.

De rest van het Turkse brood even opgemaakt. Ik hou er zo van!

De nieuwe luchtjes van Essence gekocht in Oberhausen. Deze heb ik in Nederland namelijk nergens kunnen vinden! Alleen de drie andere luchtjes. Ben heel blij met ze!

Mijn nieuwe computer! Eindelijk! Ik wachtte er al heel lang op, maar hij was eindelijk gekomen en geinstalleerd! Nu kan ik eindelijk een eigen domein kopen en Wordpress erop gaan zetten!

Een gezellig avondje met mijn moeder. Televisie aan en een kopje thee en koffie. Ik kon alleen echt niet slapen die nacht, haha. Misschien hou ik het de volgende keer ook maar bij thee.

Eerste schooldag en 12 kilo aan boeken meesjouwen. Dat is echt niet gezond, hoor! Ik kon mijn tas bijna niet meer optillen, zo zwaar was die!

Mijn vader en ik hadden... ehh... nou ja.... honger. Pepsels, Merci's en onder de tafel stond nog een bakje met pinda's. Misschien... moeten we dit maar eens gaan overslaan. Het is niet zo goed voor de kiloo'tjes!
 
Wat hebben jullie deze maand gedaan?
Liefs, Romy.
 

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive