Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
maandag 6 augustus 2012

Tag: Been There, Done That!

Okay, dus vandaag is het tijd voor één van de meest saaie Tags die jullie ooit op mijn blog tegen gaan komen, namelijk de: Been There, Done That! tag. De reden waarom dit de saaiste gaat worden? Nou, omdat ik gewoon simpelweg nooit op vakantie ga! Dus eigenlijk is het redelijk nutteloos om deze in te gaan vullen, maar toch wil ik het eigenlijk doen, omdat het een superleuke tag is. Dus ja... Haha, Let's start!


Welke landen van de wereld heb je al bezocht?
Hmm, ik dacht dat ik snel klaar zou zijn met dit antwoord, maar als ik er diep over na ga denken, dan kan ik er toch nog een aantal opnoemen. Ik ben vier dagen met school in Duitsland geweest. Ik ben ook wel eens in Frankrijk geweest met school, ook al was dat voor één dag. Daarbij ben ik ook nog eens in Engeland (London) geweest. Dit was ook voor een weekendje. Over het algemeen kon ik nu dus gewoon 3 landen opnoemen!

Welke bestemming staat bovenaan jouw verlanglijstje? Met andere woorden: waar wil je ECHT nog een keertje heen?
Heb je even? Ik kan zo een hele lijst opnoemen, maar ik zou zo graag een keer naar Amerika willen! Het lijkt me zo ontzettend mooi en groot daar! Daarbij zou ik ook gewoon naar iets willen met zo'n andere cultuur. Denk aan Thailand of Indonesie.


Wat is jouw meest ideale vakantie? (strandvakantie, shopping trip, culturele vakantie, etc.)
Hmm, ik vind alles wel leuk. Een combinatie van van alles? Ik hou van shoppen, maar het lijkt me ook leuk om rond te kunnen kijken en verschillende cultuur te kunnen zien en daarbij is het natuurlijk ook lekker om even op het strand te kunnen liggen en bij te komen. Het lijkt me leuk om dingen te kunnen doen die ik normaal nooit zou doen. Bijvoorbeeld klimmen in de bergen of iets dergelijks. Iets wat je gewoon niet snel zult vergeten.

Welke plek vond je zo bijzonder dat je er nog wel eens heen zou willen?
London! Het was eigenlijk mijn eerste keer dat ik echt in een hotel sliep en kon doen wat ik wil. Het was echt heel mooi daar en ik voelde me serieus helemaal thuis. Oke, ik was bang toen ik de Metro in moest, maar dat zal vast wennen. Daarbij was ik er maar anderhalve dag en had ik graag nog veel meer willen zien en bezoeken, dus ik wil graag nog een keer terug!

Laat je allerleukste vakantiefoto zien.
Ach yee... Dat gaat moeilijk worden, aangezien ik niet veel foto's heb en ik denk dat mijn vriendinnen me afmaken als ik een foto laat zien van hen, haha. Dan wordt het toch een foto waar ik niet op sta, maar wel door mij gemaakt is in London. Het is niet echt een mooie foto, maar ik krijg wel weer helemaal de kriebels dat ik terug wil.



Ben je al eens voor werk naar een leuke bestemming gestuurd? Zo ja, waar?
Nope, ik ben 16 jaar. Niet echt een leeftijd om iemand ergens heen te sturen. Ik hoop wel dat het ooit gaat gebeuren!

Met wie ga je meestal op reis?
Nou, die ene keer ben ik met mijn moeder op reis geweest naar London, maar over het algemeen is de reden waarom ik nog nooit op vakantie ben geweest mijn ouders. Dus ik denk dat ik het ook niet echt van hun moet hebben. Dus het antwoord op deze vraag moet ik nog even uitvogelen.

Met wie zou je nog wel eens op vakantie willen gaan? (dit mag iedereen zijn: familielid, vriend(in) of beroemd persoon)
Niet echt een bepaald persoon. Het lijkt me heel leuk om nog een keer met een vriendin, zoals Tessa op vakantie te gaan, omdat we heel erg van hetzelfde houden. Maar het lijkt me ook leuk om eindelijk een keertje met mijn ouders op vakantie te gaan. Of met mijn, nog niet in mijn leven gekomen, vriendje. Of met ehm... Ian Sommerhalder... of met die knappe jongen uit Mean Girls 2 en Rock of Ages (ik weet zijn naam niet, haha)... en mijn fantasie slaat op hol. Laat ik het maar gewoon houden bij mijn ouders of een vriendin.


Wie of wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland?
Dit lijkt dus zo'n simpele vraag, maar eigenlijk vind ik hem best lastig. Ik denk dat ik een vriendin meeneem of een ehm... koelkast? Gewoon om die vol te stoppen met eten en drinken, zodat ik genoeg heb voor als het een vreselijk eiland, zonder iets eetbaars blijkt te zijn?

Ben je al eens in Nederland op vakantie geweest? Zo ja, waar?
Ja, dat wel. Vroeger ging ik vaak een weekendje met mijn opa en oma mee naar verschillende soorten vakantieparken. Ik weet alleen niet meer waar ze waren, maar het was altijd erg gezellig!

Ga je liever naar een attraktiepark of naar een dierentuin?
Attractiepark! Honderd procent! Ik ben gek op achtbanen en ik ga ook serieus overal in. Niets is te gek voor mij! Ik ben wel een dagje zoet, dan. Dierentuinen vind ik daarentegen ook leuk, hoor. Maar daar hou ik het altijd 4 uurtjes uit en dan heb ik het eigenlijk wel gezien. Ik ga dan toch voor hetgene waar ik echt een kick van krijg, haha.

Zou je liever een ski- of een zonvakantie willen hebben?
Allebei lijken ze me leuk. Ik hou van de zon en lekker weer, maar ski'en lijkt me ook ontzettend gaaf! Dus het maakt mij niet veel uit!


Wat is jouw leukste vakantie-herinnering?
Het moment dat we door de ondergrondse tunnel reden met de bus en daarna London inreden. Wauw! Wat een prachtstad is dat, zeg. Het was in een klap helemaal anders en het was overal druk. Het moment wat ik ook niet vergeet is dat we toen reden naar ons hotel en ik een klein minihotelletje had verwacht, maar dat we bij het meest luxe hotel ever uitkwamen, waar onze tassen werden gedumpt! Ik kon mijn ogen niet geloven op dat moment, haha! Het was allemaal zo luxe, het kon zo een film in! Ja, dat geeft echt een kick, hoor. Dan hebben we het nog niet eens gehad over die fantastische stad, waar ik alle kanten op werd geduwt en helemaal verdwaald raakte. Fantastish!

Wat is jouw minst leuke vakantie-herinnering?
Het feit dat ik in London 's nachts niet kon slapen vanwege dronken buren en de vele herrie buiten. Mijn moeder slaapt overal doorheen, maar ik lig snel wakker van dat soort dingen. Maar aan de andere kant was dat ook wel weer genieten. Ik weet nog goed dat ik in bed lag toen en alleen maar dacht: Ohmygod, ik ben gewoon in London! Dus toch is dat eigenlijk een mooie herinnering.

Naar welk(e) land(en) ga je dit jaar op vakantie?
Dit jaar? De zomervakantie is al bijna voorbij, maar ik ga na de zomervakantie met mijn moeder naar Lile (Frankrijk) en Kortrijk (Belgie) voor een weekend. Ik weet niet of het echt een vakantie te noemen is, maar ik kijk er erg naar uit. Volgend jaar is het plan dat ik met vrienden op vakantie ga en het plan is op dit moment Spanje, maar dat kan altijd nog veranderd worden. Daarbij ga ik waarschijnlijk ook met mijn tante en nichtje mee naar Kroatie. Heel veel plannen, maar ik heb iets in te halen, toch?

Waar zou je nooit op vakantie gaan?
Naar landen waar er oorlogen zijn of erge rampen zijn gebeurd. Ik kan niet specifiek landen gaan noemen, maar ik kom daar liever niet als het er zo slecht aan toe gaat.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive