Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 7 augustus 2012

Losing Weight #1


Wauw! Vanochtend wilde ik, nadat ik ontbeten had, gaan douchen toen ik de weegschaal zag staan. Hoe lang had ik mezelf nu al niet gewogen? De laatste keer was een maand geleden en toen woog ik nog steeds iets meer boven mijn echt gezonde gewicht.

Ik ben daarentegen veel afgevallen afgelopen jaar. Ik begon met een gewicht van 82 kilo, wat echt ongezond was. Daarna ben ik van de 82 kilo in een paar maanden tijd naar 75,6 kilo gegaan. Een prestatie waar ik erg trots op ben. Maar toch vind ik het nog steeds niet goed. Ik ben stevig gebouwd en snap dat ik nooit 60 kilo ga wegen met een prachtig lichaam en een strak buikje. Maar ik weet dat er nog steeds wat vanaf kan.

Echter ben ik de afgelopen maanden niet echt goed bezig geweest. Eigenlijk ben ik al vanaf de feestdagen niet meer veel gezonder bezig geweest. Aangezien ik ben afgevallen door de manier van gezonder eten en niet door echt specifiek lijnen en diƫten, ben ik altijd op het gewicht rond de 76 kilo gebleven. Dat is natuurlijk altijd fijn, maar het was echter een kwestie van tijd, nadat ik sinds de feestdagen onzettend ongezond bezig ben geweest.

 Ik probeerde mezelf weg te houden bij de weegschaal om een teleurstelling te voorkomen, maar ik kon het niet laten en ging op de weegschaal staan. Met spanning wachtte ik op de getallen die zouden aangeven dat ik weer terug bij af was en overnieuw kon beginnen met afvallen, maar in plaats daarvan stonden deze getallen er: 73,9! Ik was dus 1,7 kilo afgevallen, terwijl ik er niks voor gedaan heb! Dit is weer een soort van motivatie om door te gaan, toch? Dus vanaf nu weer veel fruit en de snoepjes en zoetigheden verminderen! I can do it!


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive