Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 14 augustus 2012

New in: Letters To Juliet & Grease.

Nadat ik erachter kwam dat ik het hebben van originele dvd's en cd's veel leuker vond dan ze te kopieren van mensen of te downloaden, ben ik begonnen met het kopen van alle originele dvd's. Ik heb dan ook al een flink aantal (denk aan een stuk of 50) dvd's liggen en ik wil er nog veel meer! Van de week heb ik er daar nog 2, eigenlijk 3, aan toegevoegd.

Op bol.com was er een actie van 3 dvd's voor €15. Dat kon ik niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik wilde voor die prijs zoveel dvd's in mijn mandje gooien, maar ik moest ook denken aan mijn bankrekening die al niet in zo'n goede staat verkeerde. Dus ik hield het netjes bij de 3 dvd's en heb met pijn in mijn hard de anderen aan mijn neus voorbij laten gaan. Helaas kon 1 dvd niet op tijd geleverd worden en daar ben ik dus nog steeds op aan het wachten. Voor 21 augustus zou die binnen zijn. Ik kocht daarbij dan ook Grease en Letters To Juliet. Grease heb ik al heel vaak gezien. Zoals jullie weten ben ik gek op musicals en dit is natuurlijk een van de films die dan niet mag ontbreken. Ik had hiervan een gekopieerde versie die ik als klein meisje ooit gekregen heb. Ik heb die dvd wel een stuk of 10 keer gezien. Alleen de dvd was helemaal beschadigd. Vandaar dat ik dus een nieuwe heb gekocht. Letters To Juliet is een film waar veel mensen positief over zijn. Ik vind Amanda Seyfried een erg goede actrice en was zelf dus ook echt benieuwd naar deze film. Deze kwam dus ook meteen in mijn mandje terecht.


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive