Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zaterdag 4 augustus 2012

Shoplog 2 Augustus - Schoolagenda, Riemen & Films.

Donderdag ging ik gezellig met mijn vader en broertje naar de stad toe. Ik hou van naar de stad gaan en winkelen, maar ja... met mijn vader en broertje stap je niet zomaar even elke winkel in. Die haten winkelen en gaan ook echt alleen de winkels in waar ze iets nodig hebben. Dus ik moest me helaas aanpassen en de kledingwinkels aan mijn neus voorbij laten gaan. Ik had wel een schoolagenda nodig, dus de V&D was eerst aan de beurt.

Daar kocht ik mijn schoolagenda.Ik vond hem eigenlijk niet eens zo heel leuk, maar er was veel ruimte om dingen op te schrijven en ik heb helaas zo'n voorgevoel dat ik die ruimte nodig ga hebben, aangezien ik dit jaar in mijn examenjaar zit. Het is niet de lelijkste agenda, maar ook niet eentje die ik zomaar zou uitkiezen omdat ik hem leuk vind. Daarbij waren er ook niet echt andere agenda's die ik leuk vond, dus dit was een optie. Deze agenda kostte €9,99.

Toen we iets verder liepen zag ik de riemenafdeling en het schoot me opeens te binnen dat ik nog een leuke riem nodig had voor om mijn, veels te grote, mintgroene Primark blousje (waar nog een shoplog van online komt, maar door omstandigheden niet kon worden geupload op Youtube). Dus ik keek in de rekken en heb deze twee riemen meegenomen. De turquoise past er niet helemaal bij, maar de witte perfect. Dus ik heb twee leuke kleuren riemen voor in totaal €5 gescoord.

Daarna zag ik bij de Free Record Shop dat er uitverkoop was. Ik liep dus even naar binnen, terwijl mijn vader en broertje buiten bleven staan en kocht deze twee films. Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides en Monte Carlo. Twee films die al een tijdje op mijn lijstje staan. Ik wilde ze allebei graag in de bioscoop zien, maar aangezien ik een slechte planner ben was ik veels te laat met naar de bioscoop gaan. De dvd's waren €6,99 per stuk.

Daarna kocht ik nog in een klein mobielzaakje een nieuwe accu voor mijn telefoon, die overigens echt flut blijkt te werken. Mijn telefoon valt telkens uit, terwijl de batterij nog half vol is en ik er gewoon mee bezig ben. Dan wil hij weer niet aan en moet ik hem onder lading leggen. Heel vervelend.
Daarna zijn we nog lekker naar de KFC geweest. Man, wat hou ik van die zaak! Ons helemaal volgevreten en daarna met bijna buikpijn naar huis. 


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive