Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 1 augustus 2012

My Life in Pictures - Juli 2012

Vandaag is het tijd voor de Juli-editie van My Life in Pictures. Ik heb weer aardig wat foto's die ik aan jullie wil laten zien. Deze maand was vooral lekker vakantie voor mij. Ik heb een aantal leuke dingen gedaan, maar ook ontzettend veel thuis gezeten. Op sommige momenten heb ik heel veel foto's gemaakt en op sommige momenten ook helemaal niet. Dus kijk gezellig mee!

Dit boek had ik bij de Bruna zien liggen en ben meteen begonnen met lezen. Het is echt een ontzettend goed boek, zoals je ook in een review van een tijdje geleden hebt kunnen lezen. Ik had hem dan ook binnen twee dagen uit.

Ik had een soort van smoothie-week. Ik heb soms van die weken dat ik de hele week hetzelfde eet of drink. Gewoon omdat ik er zin in heb. Dat was deze week ook het geval, maar dan met smoothies. Dit keer een lekkere aardbeien-yoghurt smoothie. Ik had alleen veel te veel gemaakt, dus mijn broertje dronk graag mee.

Aaaah, we stonden gewoon in de krant met mijn voorstelling! Erg leuk! Ik had het ook niet verwacht, dus ik sloeg de krant open en opeens zag ik mezelf op de pagina staan, haha.

Lekkere knijpfruit! Jammie! Dit was appel, aardbei. Ik vind ze altijd echt heel lekker om even tussendoor tegen de dorst weg te drinken.

Een heerlijk eitje gemaakt als ontbijt. Ik hou van ei, en ik probeer altijd hele pannenkoeken ervan te maken, maar dat is niet altijd even geslaagd, zodra ik ze wil omdraaien. Maar deze was toch goed gelukt!

Het was bijna vakantie. Het enige wat ik nog hoefde te doen was mijn rapport ophalen. Zou ik wel of niet over zijn? Nou ja, je zou zeggen dat ik wel zou weten of ik over zou zijn, maar ik heb die week ervoor me toch even heel erg druk gemaakt. Ik had namelijk een 2,3 voor mijn engels examentoets gehaald en ik zag zo mijn hele toekomst wegzakken. Ja, het klinkt dramatisch, maar op dat moment voelde ik me ook zo. Toen ik op school kwam en mijn rapport in mijn handen sloot kon ik opgelucht ademen. Na twee jaar heb ik eindelijk 4havo afgerond! Eindelijk mag ik mijn examenjaar in!

Op de kermis wonnen mijn broertje en ik twee knuffeltjes met boogschieten. Mijn broertje omdat hij 3 van de 4 ballonnen kapot schoot. Ik kreeg er eentje omdat ik zo slecht was en alles raakte behalve de ballonnetjes en het anders zielig was dat mijn broertje wel een knuffel had. We hebben deze weggegeven aan twee kleine meisjes. Wij gooien ze toch maar in de hoek, dus het eerste beste meisje dat we tegenkwamen gaven we een knuffel. Toch altijd een leuk moment als die mensen je dan heel verbaasd aankijken en die kindjes helemaal vrolijk zijn!

Ontbijtje! Twee bolletjes met kaas en komkommer en een roereitje.

Ik had voor de eerste keer sinds tijden weer gekookt. Mongolian Beef stond op het menu. Het was goed gelukt voor een eerste keer, maar ik ga proberen toch het vlees nog ietsje malser te krijgen.

Naar Saturday Night Fever met Tessa. We hadden heel goedkoop kaartjes gevonden en ik vind het natuurlijk geen straf om weer naar de hoofdrolspeler te mogen staren!

Op de terugweg naar de trein in Rotterdam. Dit was ik nog nooit tegen gekomen, haha. Klinkt heel stom, maar ik ben nog nooit op vakantie geweest of iets en daar kom je dit soort dingen vaak tegen. Maar in Rotterdam heb je dat dus ook op het station.

Kwarkt met appel en rozijnen. Ja, ik vond het nodig met de hele wereld te delen dat ik een hele lekkere combinatie had ontdekt. Veel mensen waren er gecharmeerd van en ik kreeg ook vele reacties terug dat ik gek was dat ik dit postte, haha. Maar het is gewoon zo lekker!

Na een dagje shoppen in Zaandam en Amsterdam hebben we in Utrecht bij de La Place nog even een pizza gegeten. Ik had alleen zo'n honger dat ik hem al half op had, voordat ik de camera aan had gezet.

Nieuwe schoenen! Hoe leuk zijn die dan!?

Ik ging bij mijn nichtje Iris logeren en we gingen een wolkencake bakken. Alleen we hadden er een hard hoofd in toen we dit zagen. Dit kan toch nooit een cake worden?

Daarna hebben we driekwartier op de grond voor de oven gezeten om te kijken wat er zou gebeuren met de cake.

De cake kwam er prachtig uit! Hij was toch hoger gekomen en lekker luchtig. Maar toen...

Dacht Iris: 'Laten we de hele zak poedersuiker er overheen strooien.' En toen zag het eruit alsof het net kerst was geweest en het heel hard gesneeuwd had. Het was vooral leuk toen ze naar buiten liep met de cake, omdat ze dacht dat er geen wind stond en de wind heel leuk al het poedersuiker over haar en de hond (die er kwispelend achteraan liep) waaide.

Daarna gingen we naar de bioscoop. Snow White and the Huntsman. Goede en leuke film!

Volgende ochtend heerlijk ontbijten met zelfgebakken croissantjes en een Latte Machiatto. Yammie!

Mijn kleding van de Primark showen.

Daarna met Iris naar de stad geweest en daar hebben we lekker gegeten bij La Place. Broodje met roomkaas (die veels te groot was en we niet eens op kregen) en een ijskoffie. Echt een vreselijke combinatie, eigenlijk. Het smaakte ook totaal niet samen, haha.

's Avonds even langs de KFC gegaan. I love the KFC. Met z'n tweeën een Variety Bucket opgegeten. Oeeh wat zijn we slecht!

Die avond deden we ook nog heerlijke chocolade maskertjes op. Leuk creatie, he? Haha.

Midden in denacht vervelen en foto's maken. We hebben er een stuk of 300 gemaakt uit verveling. Verder konden we niet, want toen was Iris haar Ipod vol.

Mijn Jumpsuit! Ik ben er toch zo blij mee! Hij is een klein beetje groot, maar hij zit zo lekker. Perfect voor een dagje strand!

Ik ben op dit moment met dit boek bezig. Hij is erg leuk, maar ik heb helaas nog geen tijd gehad om verder te lezen. Wil hem graag uitlezen aankomende week.

Ideale middag. Een Latte Machiatto en een leuk boekje met zonnig weer in de tuin. Genieten!

Onderweg van mijn werk naar huis. Ik mocht eerder weg, dus ik ben een keertje terwijl het nog half licht is naar huis gereden. Dit maakt die vreselijke brug opfietsen toch weer wat minder erg.

Dagje strand met mijn opa en oma. Supergezellig en een goed uitzicht op een volleybalveldje waar een aantal jongens met een goed uiterlijk op een bepaald moment gingen volleyballen. Niet mis!

's Avonds hebben we naar de zonsondergang gekeken. Wauw! Erg mooi!

Ik ging naar de laatste Wicked voor de zomerstop en tevens ook de laatste show van Chantal Janzen. Ik wilde haar altijd nog graag zien in die show samen met Willemijn Verkaik en die dag was het eindelijk zo ver. Van tevoren nog even met Chantal zelf op de foto. We kwamen eigenlijk voor wat anders, maar ze stapte gewoon op iedereen af, zo ook op ons. Dus even een foto'tje.

Toen kon Willemijn ook niet achter blijven. Daar gingen we ook even mee op de foto. Wat ik wel even erbij wil vermelden dat ze echt een fantastische zangeres is! Echt niet normaal! Denk dat je wel kunt zeggen dat ze één van de beste stemmen in heel Europa heeft!

Nou, en als we dan toch even lekker op dreef zijn kon een foto met Jim Bakkum er ook nog wel bij. Hij was alleen niet echt in de meest vrolijke bui, volgens mij.

's Avonds op de terugweg naar huis. We waren nog even naar het strand geweest, maar ik was in dat ene stomme uurtje heel erg verbrand. Op deze foto zie je het nog niet heel erg, maar geloof me dat ik zo verbrand was (en nog steeds ben) dat ik er goed ziek van ben geworden. Het is vandaag net een beetje over, maar ik ben nog steeds knalrood en mijn huid trekt als een gek. Ik kan mijn hals niet draaien en ik voel me net een aangebrand stukje vlees met zo'n vreselijk ruwe laag.

Ik heb een TBS Duo Body Butter en twee nagellakjes van Herôme voor 5 euro gekregen. De Body Butter kost zelf al €17 en de lakjes bij elkaar €12,50. Hoe goed was die deal die ik gemaakt heb!

Wat hebben jullie deze maand gedaan?


Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive