Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
zondag 29 juli 2012

My Weekly Story - Zon, zee, strand & verbranden

Afgelopen week was weer een aardig drukke week voor mij. Zondag en Maandag heb ik lekker niks gedaan, omdat ik weet van mezelf dat als het druk gaat worden ik soms heel erg moe kan worden en hoofdpijn krijg. Daarom waren die twee dagen even lekker lui doen voor mij en mijn eigen hoofd op orde brengen.
Daarentegen moest ik dinsdag weer keihard aan de bak, want ik moet toch ook wat centjes verdienen. Dit was dan ook de laatste keer dat ik extra werkte op dinsdag in het restaurant. Aankomende tijd wordt het weer gewoon buffet voor mij, helaas! Ik stond die dag op het terras, waar ik niet op gerekend had. Het was heerlijk weer, maar ik had mezelf niet ingesmeerd, wat uiteindelijk een rood, verbrand hoofd veroorzaakte!

Woensdag ben ik gezellig naar twee vriendinnen geweesd. Daarvoor was ik nog even wezen shoppen, want ik had een nieuwe zonnebrandcrème nodig. Daarbij was het ook tijd voor een nieuwe bikini. Dat vind ik altijd zo'n nachtmerrie om te moeten kopen! Vreselijk! Ik vind dat niets mij staat en ik haat mijn benen en vetkwabben. Dus ik kocht bij de Hema een zwart bikinibroekje. Daar kan je namelijk van alles mee matchen. Het bikinitopje moet ik nog vinden, maar dat komt nog wel! Daarna ben ik dus gezellig naar twee vriendinnen geweesd. We hebben even lekker gekletst en heb een heel leuk armbandje gekregen, die ze had meegenomen uit Spanje. Hij ruikt zelfs nog naar daar. Heel leuk!


Donderdag was stranddag! Ik ga nooit op vakantie en daar baal ik altijd zo van! Ik word niet snel bruin en als ik niet op vakantie ga, dan word ik gewoon niet bruin! Dus stranddagen moeten voor mij even worden gepland. Donderdag was dus zo'n dag. Met mijn opa en oma ben ik gezellig naar Noordwijk geweesd. De verwachting was dat het erg druk zou worden. Daarom zijn we pas om half 3 daar naartoe gegaan. We hebben nog eventjes in de zon gelegen en hebben daarna heerlijk gegeten bij een strandtent. Heerlijk eten! Daarna hebben we nog even gelopen en even de zonsondergang bekeken! Dat was zo mooi! Na afloop waren mijn voeten helemaal verbrand. Voor de rest niks! Ik had alles dan ook ingesmeerd met zonnebrandcrème, behalve mijn voeten!


Vrijdag heb ik met Veerle een lekkere luiermiddag ingepland. We hebben de hele middag The Vampire Diaries gekeken. Dit doen we al best lang en het is altijd heel gezellig. Ik hou zelf erg van fantasy, maar deze serie is nog beter door Damon! Hallelujah! Die ogen! Haha, zelfs alleen daarvoor kunnen wij al een hele middag wegkwijlen!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive