Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
woensdag 25 juli 2012

Essence - Like A New Love

Essence heeft sinds kort een aantal nieuwe geuren uitgebracht. Zes om precies te zijn. Ik was er erg benieuwd naar en ik wacht nog steeds op het moment dat ze bij mij bij de Kruidvat liggen. Bij mij ligt er nog geen één, terwijl we een grote Kruidvat hebben. Bij andere filialen zijn er 2/3 van de 6 te koop. Erg jammer!
Toen ik in Zaandam was vond ik één van de luchtjes die ik erg lekker vond en nam ik deze meteen mee. Dat was namelijk 'Like a new Love'.


De flesjes van de Essence-geurtjes zijn langwerpig of platrond. Ik heb zelf de kleine versie en dus de langwerpige. Dit flesje vind ik ontzettend cute. Doorzichtig, met een hartje met paars, roze en blauwe kleuren. Erg subtiel en leuk! Daarbij is het formaat handig om mee te nemen.

Topnoot: Mandarijn, grapefruit, peper en elemi.
Hartnoot: Pioenroos, hyacint, roos en perzik.
Basisnoot: Koffie, chocolade, vanille en musk.

De geur is bedoeld als een heerlijk luchtje wat je 'vlinders in je buik' geeft. De geur van de liefde, dus. Ik vind dat je bij zo'n beschrijving van alles kan bedenken en bijna elk geurtje, op toiletgeurtjes na, wel liefde en verlangen kan bedenken. Toch is dit geurtje heel erg lekker zachtzoet en subtiel. Ik vind het heerlijk! Zoals je ziet bij de Topnoot, Harnoot en Basisnoot, zijn de geuren redelijk gevarieerd. Het eerste wat je ruikt is inderdaad fruitig. Ik hou van fruitige geuren, dus dit is perfect voor mij. Daarna komen de meer bloemige geuren, die wat subtieler zijn. Ondanks dat ik niet van bloemige geuren hou, vind ik dit wel heel lekker. Daarna komen de wat zwaardere zoete geuren, die ik niet heel erg fantastisch vind.
De geur blijft redelijk lang hangen. Na een uur of 6 is de geur niet meer te ruiken, maar het houdt het wel een lange tijd vol.


Verpakking: 9/10.
Geur: 8/10.
Product: 7/10.
Prijs: 9/10.

Voor de Essence-geurtjes betaal je bij de Kruidvat maar €2,99 voor een klein flesje. Wil je de grote variant nemen? Deze kost €6,99.

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive