Wishlist 2012

Movies
- You Again
- Letters To Juliet
- The Vampire Diaries Season 1
- The Vampire Diaries Season 2
- What A Girl Wants
- Easy A
- The Notebook
- Honey
- Glee - The Concert movie.

CD's
- Roon Staal - Journey
- Demi Lovato - Unbroken
- Jessie J - Who Are You
- Martina mcBride - Shine

Books
- Verraden - P.C. Cast
- Uitverkoren - P.C. Cast
- Ontembaar - P.C. Cast
- Style - Lauren Conrad
- It's Not How Good You Are, It's How Good You Want To be.

Beauty
- 120 Eyeshadow Palette
- Sugarpill Pressed 4 Colour Palette 'Sweetheart'
- Too Faced 'Romantic Eye' Palette
- TBS Shimmer Cube 'Bunch of Violets'
- Beautyblender
- NYX Rouge Cream Blush 'Glow'
- Sleek Round Lipgloss 'Strawberry'
- Trind Caring Colour Nail Lacquer 'CC135'
- Katy Perry 'Purr'
- Beyonce 'Heat Rush'
Mogelijk gemaakt door Blogger.
dinsdag 24 juli 2012

Sevenster - Alexandra Penrhyn Lowe.

Twee maanden kocht ik dit boek. Ik was op slag verliefd op de kaft. Het heeft iets mysterieus en het maakte het dat ik het gewoon moest lezen! Ik was benieuwd en voor €15 nam ik het boek mee.

Het boek Sevenster, is het eerste deel van de serie van De laatste Wachter. De uitgever van dit boek is A.W. Bruna

Eveline heeft maar één zorg de zomer: een echt leuke jongen vinden met wie ze voor het eerst kan zoenen. Maar dan roept ze geesten op tijdens een feestje - tegen waarschuwing van haar pleegmoeder in - en nu ziet ze plotseling dingen die andere mensen niet zien.
Doodsbang dat ze bezeten is door een kwade geest, probeert ze een manier te vinden om alles terug te draaien. Maar dan hoort ze van een waarzegster dat ze de eeuwenoude gave van de Wachters heeft - een gave die was afgeschermd, maar nu is wakker gemaakt. Een gave waardor ze geesten en demonen kan zien. En zij zien haar ook.
Ik begon meteen nadat ik dit boek had gekocht te lezen en het was zo spannend dat ik het ook gewoon niet meer weg kon leggen. Ik las door tot middernacht en de volgende ochtend begon ik gelijk weer. Ik moest en zou gewoon weten wat er verder gebeurde. Na twee dagen was dit boek dan ook uit. Vanaf de eerste pagina zit je in het verhaal en je blijft tot de laatste pagina vol spanning doorlezen. Zelfs na het boek zit ik nog met spanning over hoe het verder zou gaan.

De schrijfster heeft daarbij ook een makkelijke schrijfstijl. Soms schrijft ze een beetje kinderlijk, wat ik zelf niet heel storend vond, maar op sommige momenten viel het me wel op. Natuurlijk gaat het verhaal hierbij ook over tieners, dus aan de andere kant is het ook wel een beetje logisch.

Dit is gewoon een boek wat je gelezen moet hebben als je van fantasy houdt! Ik kan niet wachten tot het tweede deel uitkomt!

Bloglovin.

Follow Knock Knock, This is me!

Twitter.

Volg me op twitter! Follow RomyMBCL on Twitter

Formspring.


Blog Archive